کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت به دومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با به ثمر رساندن 2 گل دیگر می تواند به رکورد تاریخی 1000 گل زده در تاریخ لیگ برتر دست یابد.
کریستیانو رونالدو بعد از حضور در دویستمین بازی ملی خود برای پرتغال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
تیم فوتبال لیون در بهترین شب دوران بازی لاکازت موفق شد امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارد.
گل طارمی به بنفیکا و هیس تاریخی در دربی بزرگ اروپا
عملکرد دفاعی قابل توجه بارسلونا این تیم را در صدر بهترین خطوط دفاعی تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا قرار داده است.
در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
امید نورافکن یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان سپاهان پس از پیروزی ثانیه‌های پایانی طلایی‌پوشان در ورزشگاه آزادی بود.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
کریم بنزما با گلی که دیشب به بیلبائو زد، حالا دومین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگاست و خود را به کریستیانو رونالدو نزدیک‌تر کرد.
امید عالیشاه طوری فرار کرد و گل را زد که انگار سرزنی بالاتر از مدافع 186 سانتی متری، کار روزانه اوست.
مهاجم اول استقلال در دربی کار خودش را کرد، و گل برتری آبی ها را به پرسپولیس زد، گلی که شباهت زیادی به گل علی موسوی مهاجم اسبق این تیم در بازی بزرگ استقلال و دالیان چین داشت.
کمتر کسی فکر می‌کرد دی‌ماریا که بازی‌های اخیر آرژانتین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دیدار فینال ستاره بی چون و چرای زمین باشد.
پرش یوسف النصیری هر چند رکورد تاریخی رونالدو را نشکست، اما فوق ستاره پرتغالی را با چشمان گریان به خانه فرستاد.
تا چند هفته پیش از آغاز جام جهانی مشخص بود که روزبه چشمی و رامین رضائیان شانسی برای تجربه دومین جام جهانی متوالی خود ندارند.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
برزیل با ژوگوبونیتو در قواره مدعی؛ گل تاریخی ریچارلیسون
دو بازیکن تیم ملی مقابل انگلیس به رکورد بیشترین تعداد بازی در ادوار جام جهانی دست یافتند.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
کلوب بروژ در حالی امشب جشن صعود زودهنگام به دور حذفی چمپیونزلیگ را گرفت که طی چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده است.
گل کریم انصاری‌فرد به منچستریونایتد در کانون توجهات قرار گرفته است.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان از حس و حال خوب بعد از گل ارزشمندی که در بازی شب گذشته مقابل اسلواکی به ثمر رسانده می‌گوید.
ستاره کشورمان که در بازی ابتدای فصل لیگ پرتغال ۲ گل مقابل ماریتیمو زد، به جمع بهترین گلزنان سال پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ