گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز، آماده درخشش برابر تیم ملی آمریکا در مسابقه فرداست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.
وزارت دفاع چین بار دیگر از آمریکا خواست همکاری نظامی با تایوان و ارسال تسلیحات به این جزیره را متوقف کند.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل گفت: از روسیه می‌خواهیم در تصمیم خود درباره توافق غلات تجدید نظر کند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما هیچ اولویتی بالاتر از تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در خارج از کشور بازداشت شده‌اند، نداریم و بی‌وقفه برای تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در ایران بازداشت شده‌اند، تلاش می‌کنیم. وی گفت: ما بار دیگر از ایران می‌خواهیم که از شیوه ناپسند خود در حبس ناعادلانه اتباع خارجی به عنوان اهرم سیاسی دست بردارد و شهروندان آمریکایی عماد شرقی، مراد طاهباز و سیامک نمازی را فوری آزاد کند.
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما نگران حضور شهروندان آمریکایی در روسیه هستیم و از آنها می‌خواهیم که فوراً این کشور را ترک کنند.
ویکتوریا نولاند، از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت: ما می‌خواهیم اوکراین در بهترین موضع قرار داشته باشد که وقتی جنگ تمام شد – چه در میدان نبرد و چه با مذاکره – اوکراینی‌ها آینده بهتری داشته و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری احساس شکست استراتژیک داشته باشد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
هافبک تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: بازی فردا هم برای ما و هم ایران اهمیت دارد و می‌خواهیم فقط روی این بازی تمرکز کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم پاداش ویژه‌ای برای فوتبالیست‌ها در بازی با آمریکا درنظر گرفته شود.
مدافع تیم ملی ایران می‌گوید شاگردان کارلوس کی‌روش به دنبال صعود از مرحله گروهی خواهند بود.
هری مگوایر بازیکن منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از بازی با آمریکا گفت از بازی در کنار جان استونز حس خوبی دارد.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، مدعی شد این تیم به دنبال اثبات خودش در رقابت های جام جهانی است.
کریستین پولیسیچ، کاپیتان تیم ملی آمریکا، در مورد اهداف این تیم در جام جهانی قطر صحبت کرده است.
ند پرایس گفت: آنچه از سوی ایران شاهدش بوده‌ایم، فقط وقت‌کشی بوده است. ما از ایران می‌خواهیم در تحقیقات پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل را به عمل بیاورد تا آژانس اطمینان بیابد وجود تمام مواد هسته‌ای در ایران منطبق با شرایط پادمانی است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سیاسیونی‌ که در دولت جدید عراق حضور دارند، می‌خواهیم که به اراده عراقی‌ها برای روی کار آمدن دولتی که پاسخگوی خواسته‌های آنها باشد، احترام بگذارند.
از آنها می‌خواهیم که به دلیل خشونت، جنایت و حتی مرگ صدها زن در آمریکا، اروپا و کانادا که هر روز هم اتفاق می‌افتد یک بار هم شده موهای سر خود را از ته بتراشند و از ظلمی که دنیای غرب بر زنان روا می‌دارند زار زار گریه کنند.
یک نماینده مجلس دهم در توئیتی نوشت: ما می‌خواهیم آمریکا را تحقیر کنیم درحالی‌که ملت ما زیر فشارهای معیشتی درحال تحقیر شدن است. نباید کاتولیک‌تر از پاپ باشیم.
علی مطهری، نماینده مجلس دهم نوشت: همه به‌خاطر یک ژست انقلابی که ما می‌خواهیم آمریکا را تحقیر کنیم درحالی‌که ملت ما زیر فشار‌های معیشتی درحال تحقیر شدن است.
یکی از مقامات بهداشتی ایالت تگزاس آمریکا در این باره گفت: آبله میمونی یک بیماری جدی است به ویژه برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. ما همچنان از مردم می‌خواهیم که اگر در معرض خطر ابتلا به آبله میمونی قرار گرفته‌اند یا علائم این بیماری را دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ