مربی آلومینیوم اراک نسبت به دراختیار گذاشتن دو بازیکن این تیم به کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام آگاه گفت: «منیره ترز بصیر، یکی از عناصر اصلی، با سابقه و دوتابعیتی شبکه تحدید نسل ایران که رابط اصلی شبکه معاند بین‌المللی با شبکه نفوذ داخلی بود و سال‌ها در قالب صندوق جمعیت سازمان ملل (UNFPA) پروژه‌های ضد جمعیتی را در کشور پیش می‌برد، در آبان ماه سال گذشته و همزمان با اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» توسط سازمان اطلاعات سپاه، جلب و به زندان اوین منتقل شد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی اصلاح سیما و منظر ضلع غربی چهارباغ عباسی آغاز شده و حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری در دستور کار است.
امید لطیفی یک آمار استثنائی از خود بجا گذاشته، ۴ بار به شکل تعویضی به زمین آمده و ۴ گل زده.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهروندان امروز شاهد تحول در زیبایی بصری تهران هستند.
به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری یک‌باره در مورد تغییر نام این کوچه بیش از آنکه ارتباطی با وقایع ۸۸ و یا مصرفی سیاسی داشته باشد، به‌عنوان پوششی برای تغییر نام خیابان شیخ نمر در شهر مشهد انجام شده باشد.
نام کوچه اختر که از سیزده سال قبل به محل حصر خانگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد تبدیل شده، به کوچه بصیرت تغییر کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در صورت دریافت کارت زرد در بازی امشب در دیدار برگشت برابر بارسلونا غایب خواهد بود.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: مجموعه یگان‌های ویژه با راهبرد و استراتژی برگرفته از تجربه و تخصص نوین و با اقتدار توأم با بصیرت، حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت،
در اولین روز از دهه مبارک فجر و درشامگاه روز سه شنبه به همت پایگاه نبی اکرم(ص) و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، نشست بصیرتی با عنوان جهاد تبیین برگزار شد.
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
تیم فوتبال ذوب آهن عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف سپاهان نوین ( تیم ب سپاهان) رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
وزیر امور خارجه گفت: آنچه را که ملت ما در هفته‌های اخیر شاهد بودند، همه‌ی پلن بی آمریکایی‌ها بود و الحمدالله در این مسیر با بصیرت ملت و هدایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.
روز دوم از پیکارهای تکواندو آزاد آسیا با کسب دو مدال و نقره برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از جوانان، دانش آموزان و دانشگاهیان انتظار داریم با بصیرت خود و رهنمودهای رهبر توطئه بدخواهان را خنثی کنند.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: با وجود نهاد عقیدتی - سیاسی و تلاش این نهاد، ارتش در مباحث مذهبی، قرآنی و بصیرتی وضعیت بسیار خوبی دارد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ