به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری یک‌باره در مورد تغییر نام این کوچه بیش از آنکه ارتباطی با وقایع ۸۸ و یا مصرفی سیاسی داشته باشد، به‌عنوان پوششی برای تغییر نام خیابان شیخ نمر در شهر مشهد انجام شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن‌بست راهبردی، گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد.
بارسلونا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو فعلا اختلاف نظر دارند. بارسا از سیتی 20 میلیون یورو تخفیف می خواهد.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایشان خودداری کرد.
مدیران دو باشگاه لیورپول و الاتحاد بر سر مبلغ انتقال فابینیو، ستاره این تیم، به مشکل خورده‌اند.
ژاوی پیشنهاد اول باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد را به خاطر دستمزد پایین رد کرده است.
تقریباً روشن است که سفر امیرعبداللهیان به بیروت، با هدفِ کمک به انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان با درنظر داشتنِ علایق و منافع سعودی‌ها صورت گرفته است، اما وضعیت لبنان چنان پیچیده است که توافق در مورد آن کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا به نظر می‌آید.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای از ادامه بن‌بست صدور روادید برای حضور خبرنگاران روس به‌منظور پوشش نشست شورای امنیت ادامه دارد.
تلاش باشگاه لسترسیتی برای به خدمت گرفتن جسی مارش، سرمربی سابق لیدز یونایتد، در آستانه به بن رسیدن است.
«بن‌بست سیاسی» در روابط جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی سعودی پس از وقفه‌ای هفت ساله، این بار نه در واشنگتن، پاریس یا حتی لندن، بلکه در پکن پایتخت چین شکسته شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
دریابان شمخانی گفت: رفع سوءتفاهم‌ها و نگاه رو به آینده در روابط تهران-ریاض، قطعا توسعه ثبات و امنیت منطقه‌ای و افزایش همکاری کشور‌های حوزه خلیج فارس و جهان اسلام را برای مدیریت چالش‌های موجود به‌دنبال خواهد داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: یکجانبه گرایی به بن بست رسیده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: متأسفانه شرایط فعلی مذاکرات برجام به بن‌بست رسیده است و از اول سپتامبر تاکنون مذاکرات دیپلماتیک جدی صورت نگرفته است، اما برای این‌که بگوییم برجام مرده است، هنوز زود است
آیت‌الله هاشمی در خاطرات خود نوشته است: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که کشور به بن‌بست رسیده بود و اصولگرایان به پیروزی خود در ادامه راه احمدی‌نژاد مطمئن بودند. مردم و مراجع تنها راه را در نامزدی من می‌دانستند. من موافق نبودم. در شب روز آخر نام نویسی، احساس کردم که دچار استبداد نظر شده‌ام.
دولت‌های اتحادیه اروپا نتوانستند درباره سقف قیمت برای صادرات دریابرد نفت روسیه به توافق برسند.
مذاکرات میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، بر سر بحت تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.
تئوری‌های خاصی تلاش می‌کنند «حضور در خیابان» را تشریح کنند. به طور کلی زمانی که فعالیت‌های رسانه‌ای در جامعه‌ای با انسداد و محدودیت مواجه شود، اعتراضات خیابانی بیشتر می‌شود. هر اندازه انسداد رسانه‌ای بیشتر باشد، افراد مطالبات و خواسته‌های خود را به جای تجمعات قانونی، رسانه‌ها، جنبش‌های مدنی و... در خیابان جست‌وجو می‌کنند.
در سالی که گذشت مرکز آمار ایران از ۱۱ میلیون نفری گفت که از طریق کسب‌وکار مجازی درآمد داشتند. آماری که حکایتگر این مساله بود که حدود ۹ میلیون از این افراد اینستاگرام را محل کسب خود انتخاب کرده‌اند. این رقم یعنی چیزی حدود ۸۳ درصد جمعیت ۱۱ میلیون نفری.
به گفته دارل عیسی، مشکل اصلی در جریان مذاکرات، تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم‌پیمانان آن است و تهران امتیازاتی در این راستا می‌خواهد که نه جمهوری‌خواهان و نه دموکرات‌ها حاضر به پذیرش آن‌ها نیستند.
وزیر میراث فرهنگی در پیامی توییتری نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود.
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
بارسلونا دیگر امیدی به کاهش دستمزد دو کاپیتان خود ندارد و روی فروش بازیکن تمرکز کرده است.
منابع آگاه از ایجاد بن بست در مذاکرات آتش بس در غزه، میان جنبش جهاد اسلامی و مصر، به دلیل کارشکنی های رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
محمد مهاجری گفت: آن سخنرانی نیز به‌نظر من رسیدن به بن‌بست است ایشان در سخنرانی خود نشان می دهد که در طول چندین ماهی که درگیر پروژه مذاکرات هسته‌ای بودند عملا به هیچ نتیجه ای نرسیدند و به حرف های ایدئولوژیک قبلی رسیده‌اند که سودی هم به حال مملکت ندارد. در مورد استعفا ایشان نیز از توئیت‌ها چنین برداشتی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ