مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: با وجود نهاد عقیدتی - سیاسی و تلاش این نهاد، ارتش در مباحث مذهبی، قرآنی و بصیرتی وضعیت بسیار خوبی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه اجتماع مردم در ایستگاه‌های صلواتی باید با حضور پرشور پای منبر‌ها ختم به بصیرت افزایی شود، گفت: امت هوشیار باشد که مبادا ایستگاه‌های صلواتی ما از جمعیت موج بزند، اما پای منبر‌ها کسی نباشد.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
دولت برای کنترل اجاره بها راهکارهای زیادی را در نظر گرفته است که هر کدام از این راهکارها بازار مسکن را بصورت کلی کنترل نکرده است.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری یک‌باره در مورد تغییر نام این کوچه بیش از آنکه ارتباطی با وقایع ۸۸ و یا مصرفی سیاسی داشته باشد، به‌عنوان پوششی برای تغییر نام خیابان شیخ نمر در شهر مشهد انجام شده باشد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش وقوع انقلاب اسلامی را نتیجه اشاعه معارف قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در ایران دانست و گفت: بالا بردن بصیرت، ابزاری قدرتمند در برابر جنگ نرم دشمن است.
خاتمی با بیان اینکه افراد دارای مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باید برای بصیرت افزایی تلاش کنند و پاسخگوی شبهات باشند، تصریح کرد: کارمند نظام اسلامی باید همواره طرفدار نظام اسلامی بوده و برای اشاعه آن نیز تلاش کند. وی با بیان اینکه وجود فردی به عنوان کارمند مخالف نظام به مصلحت کشور نیست، افزود: این مهم کارشکنی و تخریب را به دنبال دارد لذا نمی‌تواند به صلاح باشد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری هایی کرده است تا مباحث تهران بصورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با اشاره به حوزه جنگ‌های نوپدید گفت: بی‌شک امروز مهم‌ترین مؤلفه پیروزی در جنگ ترکیبی، دشمن‌شناسی است که این مؤلفه تنها با تبیین‌گری و بصیرت‌افزایی محقق می‌شود.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
تیم فوتبال ذوب آهن عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف سپاهان نوین ( تیم ب سپاهان) رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
وزیر امور خارجه گفت: آنچه را که ملت ما در هفته‌های اخیر شاهد بودند، همه‌ی پلن بی آمریکایی‌ها بود و الحمدالله در این مسیر با بصیرت ملت و هدایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از جوانان، دانش آموزان و دانشگاهیان انتظار داریم با بصیرت خود و رهنمودهای رهبر توطئه بدخواهان را خنثی کنند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این سازمان برکات بسیاری برای ارتش در حوزه معنویت افزایی، بصیریت افزایی سیاسی و تقویت اراده های آهنین رزمندگان ارتش در مقابله با دشمنان اسلام داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ