نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهروندان امروز شاهد تحول در زیبایی بصری تهران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر ابراز امیدواری کرد شاهد تحول در روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور باشیم.
سید علی خمینی گفت: اگر معتقدین و ملتزمین به اسلام و انقلاب سال گذشته در رکود بودند، امسال کاملا تغییر کرده‌اند. حتما از پس این رخداد مبارک ما سال‌های آینده شاهد نتیجه بخشی این کار فرهنگی هستیم. البته کار فرهنگی دیربازده است؛ همان طور که این نقص ۳۰ ساله امروز خودش را نشان داده، امروز اگر ما کاری کنیم، ان شاء الله در سال‌های آینده نتیجه‌اش را خواهیم دید. ان شاء الله حرکت به سمت این تحول و کار فرهنگی همگانی به نتیجه خواهد رسید.
جانشین حمید مطهری در نساجی خیلی نتوانست در این تیم تحول ایجاد کند و اگر امتیازات تصاحب شده این تیم در دور رفت نبود، چه بسا مازنی ها سقوط می کردند.
رئیس‌جمهوردر آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است. باید تحول ایجاد شود و ما دیگر نباید شاهد گله مقام معظم رهبری باشیم که چرا سند تحول اجرایی نشد.
رییس سازمان امور مالیاتی در متنی اعلام کرد که در دوره تحولی نظام مالیاتی بیش از ۲میلیون مودی مالیاتی جدید، تحقق کامل درآمدهای پیش بینی شده، رشد بیش از ۵۰درصد درآمدهای مالیاتی را شاهد بودیم.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
جولایی گفت: با توجه به کاهش برودت و بهبود شرایط آب و هوایی در کشور شاهد سیر نزولی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری هستیم که سبب شدتحویل گازبه بخش‌های نیروگاهی،صنایع عمده و پتروشیمی افزایش یابد.
در تابستان 2023 قرار نیست شاهد تغییر و تحول بزرگی در رئال باشیم و این باشگاه تنها اقدام به خرید یک بازیکن بزرگ خواهد کرد. شاکله اصلی تیم نیز حفظ می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با اقدامات انجام‌شده تا اوایل سال آینده شاهد تحول معنی‌دار در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده هستیم.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
عباس کاظمی جامعه‌شناس گفت: آنچه شاهد هستیم یک تحول اجتماعی و یک تحول تدریجی است نه یک انقلاب سیاسی. به این معنا، انقلاب ۵۷ یک انقلاب اجتماعی نبود، بلکه یک انقلاب سیاسی بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد می‌توانند مدارس پیشرو در ایجاد الگوی تحول باشند.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل می‌گوید امیرعبداللهیان در اردن با بورل ملاقات کرده است اما اینکه به نتیجه رسیده یا نه مشخص نیست. قرائن و شواهد نشان نمی‌دهد که شاهد تحول خاصی باشیم. مذاکرات آژانس هم در تهران انجام شد ولی نتیجه آن به صورت عمومی اعلام نشد.
جهان در سال 2022 شاهد تحولات مختلفی بود. شاید بتوان مهم ترین تحول یک سال اخیر را جنگ اوکراین دانست، جنگی که تبعات آن همه جهان را تحت تاثیر قرار داده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
این روزها در برخی مدارس شاهد اعتراض به حجاب هستیم. عدم اجرای سند تحول‌ بنیادین در سال‌های قبل و غفلت از تعلیم و تربیت چند ساحتی، موجب شده است تا برخی دانش آموزان شناختی از حجاب نداشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دولتی سازی خدمات سلامت، اظهار کرد: این دولتی سازی هر روز بیشتر می‌شود در صورتی که این امر در باورهای دینی ما، نظام تحول و باور منطقی و... غلط است. ما باید هرچه پیش می‌رویم مردمی سازی کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دولتی سازی خدمات سلامت، اظهار کرد: این دولتی سازی هر روز بیشتر می‌شود در صورتی که این امر در باورهای دینی ما، نظام تحول و باور منطقی و... غلط است. ما باید هرچه پیش می‌رویم مردمی سازی کنیم.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ