رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه اجتماع مردم در ایستگاه‌های صلواتی باید با حضور پرشور پای منبر‌ها ختم به بصیرت افزایی شود، گفت: امت هوشیار باشد که مبادا ایستگاه‌های صلواتی ما از جمعیت موج بزند، اما پای منبر‌ها کسی نباشد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین عالی درباره موضوع بصیرت و شناخت نیاز زمان به ایراد سخن پرداخت و آقای میثم مطیعی در رثای علمدار رشید کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
نخستین نشست کمیته زنان کانون مربیان فوتبال ایران بصورت آنلاین با حضور سرمربی و مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان برگزار شد.
در آستانه حضور رئیس جمهور و افتتاح رسمی از میدان نفتی سپهر و جفیر، آخرین مرحله از تست تولید در این میدان بصورت موفقیت آمیز انجام شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
لوتار ماتئوس معتقد است که بایرت مجبور نیست چهارشنبه شب مقابل پاری‌سن ژرمن از برخی نام ها در ترکیب خود استفاده کند.
مالکی گفت: بجز دو مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته تاکید می‌شود بزودی پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران صرفا با تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد و ما بدون تردید دیگر شاهد هیچگونه صف انتظاری برای دریافت معاینه فنی در مراکز شهر تهران نخواهیم بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دراطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
نشست بصیرتی پیرامون اعتراضات اخیر عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز جمعی از مردم کرج برگزار شد.
رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
چهارمین همایش ملی میراث‌زبانی دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ به همت پژوهشکده زبان‌شناسی، کتیبه‌ها و متون بصورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌
دو خانواده که دو روز پیش از مرز زمینی با ماشین خود بصورت توریستی رفته و در نزدیکی میدان جمهوری ساکن بودند در این مرکز خرید حضور داشتند.
وزیر کشور با بیان اینکه مردم، پایه اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مؤلفه اساسی در این زمینه، حضور مردم در صحنه است که همواره با بصیرت و هوشمندانه وجود داشته است.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ