در اولین روز از دهه مبارک فجر و درشامگاه روز سه شنبه به همت پایگاه نبی اکرم(ص) و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، نشست بصیرتی با عنوان جهاد تبیین برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
نشست استاندار تهران با سازمان‌های مردم نهاد
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به زودی برگزار خواهد شد.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه آغاز شد.
امروز دوشنبه نشست سه‌جانبه میان رئیس جمهور مصر، شاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان با موضوع فلسطین در مصر برگزار می‌شود.
نشست خبری سخنگوی ستاد انتخابات کشور
نشست صمیمانه استاندار تهران با اصحاب رسانه
نشست سه جانبه مقامات ارشد اردن و مصر با حضور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، فردا یکشنبه در شهر علمین مصر برگزار می‌شود.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونان وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونان وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونین وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: باید طالبان بپذیرد که دولت فراگیری سر کار بیاید و با موضوعات ملی، منطقه ای و بین المللی مأنوس باشد.
خاتمی با بیان اینکه افراد دارای مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باید برای بصیرت افزایی تلاش کنند و پاسخگوی شبهات باشند، تصریح کرد: کارمند نظام اسلامی باید همواره طرفدار نظام اسلامی بوده و برای اشاعه آن نیز تلاش کند. وی با بیان اینکه وجود فردی به عنوان کارمند مخالف نظام به مصلحت کشور نیست، افزود: این مهم کارشکنی و تخریب را به دنبال دارد لذا نمی‌تواند به صلاح باشد.
برخی جریان‌ها دنبال القای ناامیدی مردم از نظام و حاکمیت هستند؛ والله این دروغ است / انکار نمی‌کنیم که در نظام ما نیز عده‌ای ناراضی هستند، اما اکثریت مردم همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند / تنها ابراز ارادت به رهبر معظم انقلاب کافی نیست؛ برخی حاضر نیستند کلمه فتنه و بصیرت و نفوذ را بگویند؛ این درست نیست / نباید از هیاهو و جنجال فضای مجازی و رسانه‌ای بیم داشت
رئیس موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: بدون شک وجود علامه مصباح در ابعاد علمی و معنوی و بصیرتی به‌گونه است که نمی‌شود خلاء نبودنشان را جبران کرد.
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
نشست بصیرتی پیرامون اعتراضات اخیر عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز جمعی از مردم کرج برگزار شد.
مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بصیرت فقط در اعلام موضع نیست، گاهی در سکوت است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ