رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه با انتقاد از رفتار‌های افرادی که با هدف سلامت توصیه به پیروی از رژیم‌های غذایی وابسته به گروه خونی می‌کنند، افزود: این موضوع که بدن انسان برای حفظ سلامت به چه گروه‌هایی از مواد غذایی نیاز دارد وابسته به اعتقاد یا باور این نظر غیرکارشناسانه نیست بلکه باید تمام این موارد علمی و ثابت شده باشد.
سازمان ثبت احوال: در صورتی که نام افراد جزو نام های ممنوع شده باشد، فرد می‌تواند نسبت به تغییر نام خود اقدام کند؛ لذا ضرورتی برای تغییر نام افراد وجود ندارد.
باهنر با انتقاد از افرادی که با ادعای خالص‌سازی به دنبال پیروزی خود در انتخابات هستند، گفت: بعضی‌ها می‌گویند همان ده درصد و پانزده درصد مشارکت باشد، کافی است که این برخلاف معنویات رهبر انقلاب است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت حقوق نیروهای مسلح و افرادی شد که از کیان کشور دفاع می‌کنند.
استاندار قم گفت: باید با افرادی که تعمدا و با عناد و برنامه یا بر اساس داده‌های غلطی که به آن‌ها داده شده اقدام به بی قانونی و هنجارشکنی می‌کنند اقدامات سلبی متناسب صورت گیرد.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
میرباقری با بیان اینکه افرادی که در وزارت ارتباطات مسؤول بودند و این فضای مجازی را برای ما درست کردند که مقام معظم رهبری می‌فرمودند، قتلگاه است، اما آن‌ها رهایش کردند، چرا محاکمه نمی‌شوند، تعارف نداریم. وزیر و معاون وزیر باید محاکمه شوند؛ حتی رئیس جمهور باید محاکمه شود.
به گفته مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بیماران قلبی باید به تداخلات دارو و غذا توجه و به توصیه‌های پزشک معالج خود دقیقاً عمل کنند از سوی دیگر بیماران قلبی که سابقه جراحی یا استنت گذاری دارند، با اجازه پزشک معالج منعی برای روزه داری ندارند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که درمان بیماری لثه ممکن است فایده کمی برای سیگاری‌های شدید داشته باشد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: امسال مالیات ۱۰۰ درصد دریافت و محقق شده و سوال افرادی که مالیات می‌دهند این است که درآمدهای مالیاتی کجا مصرف شده است.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
محسنی اژه‌ای گفت: رؤسای کل دادگستری‌ها نیز ترتیبی اتخاذ کنند تا کیفرخواست‌ها و پرونده‌هایی که به دادگاه ارسال و واصل می‌شوند هر چه سریعتر و تخصصی‌تر ارجاع شوند و در ارجاع پرونده‌ها، تخصص و توانایی و تجربه قاضی، بیش از پیش مورد لحاظ قرار گیرد. همچنین تاکید صورت گیرد که احکام پرونده‌های دارای زندانی هرچه سریعتر صادر شود تا فردی بلاتکلیف در زندان نباشد.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
یک نماینده مجلس می گوید: هزینه انرژی را برای افرادی که در مناطق محروم زندگی می کنند و شرایط مالی مناسبی ندارند، نباید افزایش پیدا کند.
مصرف بی رویه و غیرمنطقی آنتی بیوتیک ها در موارد غیر ضروری، علاوه بر عدم بهبودی فرد، با خطر ایجاد مقاومت دارویی همراه است. افراد در صورت ابتلا به آنفلوآنزا باید با انجام استراحت کافی و نوشیدن مایعات دوره بیماری را سپری کنند.
افرادی که دچار بیماری‌هایی مثل زخم معده، ریفلاکس، بیماری‌های کلیوی یا قلبی و فشار خون هستند، بهتر است از ترشی و شور به میزان کمتری استفاده کنند، اما سایر افراد که بیماری خاصی ندارند می‌توانند از این ماده غذایی در کنار غذا به میزان کم استفاده کنند.
هاشمی طبا با اشاره به اظهارات تند و توهین آمیز برخی از سیاستمداران گفت: بی ادبی را بخشی از مسئولان شروع کردند و اولین نفر نیز توسط آقای احمدی نژاد بی ادبی‌ها شروع شد. دیگران نیز دیدند می‌شوند فحش داد، فحش دادند. باید گفت چرا برخی مسئولان و افراد سن بالا رفته فحاشی می‌کنند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: آنهایی که مبادرت به ابراز سخن کذب کنند و افرادی را به میدان بیاورند این موجب می‌شود که خللی در مسئله امنیت کشور ایجاد شود و این افراد باید پاسخگوی اقدام خود باشند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.
افرادی که مولتی ویتامین استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که سلامتی‌شان ۳۰ درصد «عالی» یا «بسیار خوب»‌تر از کسانی است که آن را مصرف نمی‌کنند. با این وجود، داده‌های پژوهش از این ادعای آنان پشتیبانی نمی‌کند.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جاسوس‌های اجنبی باید بدانند که دستگاه‌های امنیتی ما آن‌ها را به حال خود رها نکرده و نمی‌کنند و دائما در حال رصدشان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ