سرپرست باشگاه استقلال گفت: تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره ضرورت پیگیری ماجرای بخشنامه‌ای که علیه نمایندگان صادر شده بود، گفت: وزیر کشور قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در جلسه ای که با اعضای کمسیون صنایع داشت قول داد که یک خانه تکانی اساسی در وزارتخانه انجام دهد.
رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در عیادت دانش آموزان مسموم شده در قم ضمن عذرخواهی از خانواده‌ها قول پیگیری این مسئله را داد.
به گفته سرپرست فدراسیون شمشیربازی، وزیر ورزش به وی قول اعطای زمین در ورزشگاه آزادی را داده است.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای نقل قول منتسب به وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی را تکذیب کرد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای نقل قول رسانه ای منتسب به وزیر کشور درباره فیلترینگ فضای مجازی را تکذیب کرد.
در پی انتشار نقل قولی از احمد وحیدی وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای این نقل قول رسانه ای را تکذیب کرد.
وزیر ورزش و جوانان در پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم و قول می‌دهم در حد توان و بضاعت حمایت لازم را داشته باشم.
مایا یوشیدا در بازگشت به کشورش به نخست وزیر این کشور قول داد فوتبال ژاپن در آینده بهتر از قبل نتیجه بگیرد.
وزیر ورزش اعلام کرد سیستم کمک داور ویدئویی از نیم فصل دوم در لیگ برتر استفاده می‌شود.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات خبر قطعی سراسری اینترنت از عصر امروز را تکذیب کرد.
وزیر کشور گفت: مشکلاتی که در جریان سفر زوار اربعین به عراق وجود داشت از جمله حمل و نقل و معطلی زوار در مرزها را با مسئولان عراقی مطرح کردیم و آنها نیز قول همکاری دادند.
وزیر دادگستری به تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی قول داد تا مشکلات ناشی از قیمتگذاری دستوری را به دولت منتقل کند.
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ