وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بازیکنان باکیفیتی برای این تیم جذب شده اند گفت: با وجود داشتن چنین بازیکنانی بازهم قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.
فلورنتینو پرز، با قبول درخواست آردا گولر، خرید جدید رئالی‌ها را در همان آغاز راه شگفت زده کرد.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.
بازیکنان تاتنهام به بخشی از هواداران تیم که برای تماشای دیدار اخیر این تیم مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور داشتند قول دادند که پول بلیت آنها را از جیب خودشان پس خواهند داد.
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم که در راه جمع‌آوری معتادان خسته نمی‌شویم و تمامی آنها را جمع‌آوری می‌کنیم.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نزدیک شدیم و امیدوارم تا حدود بیستم اسفند سرمربی را انتخاب کنیم. با این حال قول می‌دهیم که قبل از شروع اردوی تیم ملی به این نتیجه برسیم.
وزیر دفاع آمریکا به کره جنوبی قول داد تا در صورت نیاز برای مهار آنچه وی «اقدامات بی‌ثبات‌کننده کره شمالی» خوانده، تمام توانمندی‌های نظامی متعارف و هسته‌ای واشنگتن را در اختیار سئول قرار دهد.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت از ثبات تولید و قیمت روغن موتور تا دو ماه آینده خبر داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
ما برای هواداران ایرانی است که اینجا هستیم و ما به میدان می‌رویم تا آن‌ها را خوشحال کنیم. ما قول می‌دهیم همه توان خود را به کار ببندیم.
سرپرست تیم فوتبال جوانان شرایط این تیم را پیش از اعزام شاگردان مرفاوی به اردوی بلاروس رضایتبخش توصیف می‌کند.
رئیس قوه قضاییه این قول را می‌دهیم که به پرونده‌های قاتلین، ضاربین و مسببین شهادت و مجروحیت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجی اغتشاشات اخیر هر چه زودتر رسیدگی کنیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قول می دهم این هیات رئیسه عاقلانه ترین تصمیمات را در مورد تیم ملی خواهد گرفت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم که امسال عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.
نورآباد- رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای «سرمرنگ» دلفان گفت: توجه بیشتری به مناطق محروم لرستان خواهیم داشت و قول می‌دهیم نارسایی‌ها رفع شود.
فرزین در مراسم معارفه خود قول داده بود «ماشین زیان دهی» این بانک را متوقف کند و حالا صورت های مالی سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته تا پایان تیرماه امسال خبر از تحقق این وعده می دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قول می‌دهیم در برابر فتنه گران بایستیم و از آرمان‌های بلندشان دفاع کنیم و نگذاریم پا روی خون شهدا بگذارند.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با رهبر موقت کشور مالی قول داد که مسکو مواد غذایی و سوخت به باماکو خواهد داد.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران به سیل زدگان گفت: به شما قول می‌دهیم، تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند، شما را ترک نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ