عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
وزیر کشور در نشستی با استاندار هرمزگان، جزایر۳گانه ایرانی خلیج فارس را دُرّ گران‌بهای کشور برشمرد و بر لزوم برنامه‌ریزی اساسی برای آنها و سایر جزایر استان تاکید کرد.
وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
وحیدی وزیر کشور درباره لزوم رعایت هنجار‌های اجتماعی اظهار کرد: همه باید این هنجار‌ها را رعایت کنند و کسی برای تئوریزه کردن برهنگی و تقویت کسانی که ترویج برهنگی می‌کنند، تلاش نکند.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره ضرورت پیگیری ماجرای بخشنامه‌ای که علیه نمایندگان صادر شده بود، گفت: وزیر کشور قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نمی‌کنیم.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
یزدی خواه کمیسیون فرهنگی علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور از جمله برای سیستان و بلوچستان از استیضاح قریب الوقوع وزیر کشور در این باره خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای نقل قول منتسب به وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی را تکذیب کرد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای نقل قول رسانه ای منتسب به وزیر کشور درباره فیلترینگ فضای مجازی را تکذیب کرد.
وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که ‌ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی‌ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایت‌های فجیع در سال دارند.
در پی انتشار نقل قولی از احمد وحیدی وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای این نقل قول رسانه ای را تکذیب کرد.
مایا یوشیدا در بازگشت به کشورش به نخست وزیر این کشور قول داد فوتبال ژاپن در آینده بهتر از قبل نتیجه بگیرد.
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
وزیر کشور: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت را پیگیری کنند.
وزیر کشور گفت: مشکلاتی که در جریان سفر زوار اربعین به عراق وجود داشت از جمله حمل و نقل و معطلی زوار در مرزها را با مسئولان عراقی مطرح کردیم و آنها نیز قول همکاری دادند.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، قرار است شهرداری‌ها و دهیاری‌های خلخال و کوثر شارژ مالی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ