روسای ۱۲ هیات استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از سوی سرپرست این فدراسیون منصوب و معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
آبادان- رئیس کانون هواداران بانوان و رئیس امور همیاران هوادار صنعت نفت آبادان انتخاب شدند.
با مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها نیز از پاداش مصوب مدال آوری در بازی های آسیایی بهره مند خواهند شد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
رئیس جمهور با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
خانه‌های برخی از روستا‌هایی که در مناطق کوهستانی واقع شده‌اند، به‌دلیل شیب زیاد کوه، معماری آن‌ها به صورت پلکانی است. روستا‌های پلکانی ایران را می‌شناسید؟ تاکنون به چندنمونه از این روستا‌ها سفر کرده‌اید؟ در اینفوگرافیک زیر ما به چند روستای پلکانی با معماری خاص و منحصربه فردشان اشاره کرده‌ایم که برای بازدید مناسب هستند:
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
۵۰ خانه در ۱۲ روستای شهرستان سراب شامل روستا‌های دامنجان، تازه کند، اسبفروشان، صومعه زرین، امام چای و شالقون به خاطر بافت قدیمی دچار ترک خوردگی دیوار شدند.
طبق مصوبه مجلس، روسای قوای مجریه و قضائیه و معاونان و مشاوران آنها، اعضای شورای نگهبان، معاونان و مشاوران رئیس مجلس و ائمه جمعه موظف به بی‌طرفی در انتخابات مجلس شدند.
ساعت ۱۳:۱۵ امروز تصادف سه خودروی سمند، پراید و رنو با ۱۲ سرنشین حوالی روستای گوگ‌تپه در آق قلا از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
روسای ۱۲ هیات استانی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی از سوی سرپرست این فدراسیون منصوب و معرفی شدند.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که اختلاف این دختر نوجوان با نامادری خود سبب شده بود که مقابل چشمان برادر ۴ ساله‌اش خود را با روسری حلق‌آویز کرده و به کام مرگ فرو برود.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکامی، روسای انجمن‌های 11 رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه‌ای، روسای انجمن‌های ۱۱ رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.
روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
پوتین از زمانی که حمله روسیه به اوکراین را آغاز نمود بار‌ها تهدیدات هسته‌ای را مطرح کرده است. این در حالیست که استفاده از سلاح هسته‌ای به طور مستقیم با سرنوشت روسیه در میدان جنگ مرتبط است. یک بمب هسته‌ای تاکتیکی روسی می‌تواند حدود ۱۲ تانک را نابود کند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ