روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
رئال سوسیداد با صعود به لیگ قهرمانان موفق شد به رویای دست نیافتنی برسد.
با وجود اینکه جایگزین کردن دلار با ارز‌های دیگر در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما نفوذ آن در اقتصاد کشور‌ها به قدری است که نمی‌توان در کوتاه‌مدت موفق به حذف آن شد و با ارزی، چون ریال ایران که جایگاه آخر را در میان واحد‌های پولی جهان از نظر ارزش دارد، جایگزین کرد.
بایدن ادامه داد: اعضای کنگره می‌دانند که نکول بدهی برای اقتصاد و مردم آمریکا فاجعه بار خواهد بود. روسای کنگره موافق هستند که باید با هم کار کنیم زیرا چاره دیگری وجود ندارد.
سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.
باید از افرادی، چون غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و... که ایشان را به تازگی ملاقات کرده اند درباره وضعیت ذهنی و آلزایمر داشتن یا نداشتن مهدی کروبی سوال کنید. هم خود ایشان و هم خانواده تصور نمی‌کردند، حصر بیش از یک الی ۲ سال طول بکشد، اما امروز بیش از ۱۳ سال از حصر ایشان گذشته است. هم روسای قوای قبلی کشور و هم روسای قوای فعلی کشور صراحتا خود را طرفدار رفع حصر معرفی کرده اند. در عین حال، اما می‌گویند که شرایط به گونه‌ای است که امکان رفع حصر وجود ندارد.
نساجی در ۵ دیدار آخر موفق به شکست صنعت نفت نشده و طلایی‌های جنوبی روی سه امتیاز این رقابت، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.
اس-۷۵ دوینا نخستین موشک سطح‌به‌هوای تاریخ است که موفق به انهدام یک هواپیمای دشمن شد.
کودک زلزله زده سوری که موفق شده با ستاره پرتغالی النصر عربستان ملاقات کند گفت: وقتی رونالدو را دیدم، فکر کردم که این یک رویا است. از خدا خواستم که این یک رویا نباشد!
وزارت دفاع روسیه از آزمایش موشکی موفق در جریان یک رزمایش در دریای ژاپن خبر داد.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، از 37 شعبه موفق بانک سپه تجلیل شد.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعبه موفق بانک آینده تجلیل و تقدیر صورت گرفت.
سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با موضوع "مسئولیت های حقوقی روسای شعب" در باغ موزه بانک مرکزی برگزار شد.
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
سجاد شهباززاده هنوز موفق نشده گلی برای استقلال به ثمر برساند.
نیروهای نظامی روسی موفق شدند که پرتابگر و رادار سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ اوکراین را در دونتسک منهدم کنند.
ه فضانورد روسی در ۶ ژوئن ۱۹۷۱ ماموریت سایوز ۱۱ را آغاز کردند و پرتاب ماموریت سایوز ۱۱ از پایگاه فضایی بایکونور در جمهوری سوسیالیستی قزاقستان شوروی انجام شد. در ۷ ژوئن ۱۹۷۱ نیز فضانوردان به ایستگاه فضایی سالیوت ۱ رسیدند و آن‌ها در آن زمان رکورد طولانی‌ترین اقامت پرواز فضایی را شکستند، اما پس از بازگشت به زمین در ۳۰ ژوئن ماموریت موفق آن‌ها با سرنوشتی تلخ به پایان رسید.
استاد محمد کیهان ملقب به پدر جودوی ایران و اولین ایرانی که موفق به دریافت دان ۷ جودو از کودوکان ژاپن شده است، از شرایط حال حاضر این رشته در ایران شدیدا گلایه‌ دارد؛ شرایطی که آن را ناشی از بی‌توجهی روسای مختلف این فدراسیون از سال‌های گذشته تاکنون به انجام کار اصولی و پایه ای در جودو می‌داند و معتقد است جودوی ایران هیچ شباهتی به این رشته اصیل و پر طرفدار ژاپنی ندارد.
ژوائو فلیکس همیشه رویای بازی در جام جهانی را داشت و از اینکه در اولین بازی خود موفق شد برای پرتغال گلزنی کند، در پوست خود نمی گنجید.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
محققان موفق شدند سیستم مدیریت روسازی تمام مکانیزه و هوشمندی را برای متولیان مدیریت راه‏ها طراحی کنند.
رودبار- «زیبا یحیوی» بانوی رودباری با تلاش و کوشش از محروم ترین روستای این شهرستان موفق شده عضو تیم ملی هاکی بانوان جمهوری اسلامی ایران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ