۵۰ خانه در ۱۲ روستای شهرستان سراب شامل روستا‌های دامنجان، تازه کند، اسبفروشان، صومعه زرین، امام چای و شالقون به خاطر بافت قدیمی دچار ترک خوردگی دیوار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: بر اثر سقوط‌پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی ۱۸ نفر مصدوم شدند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
۵۴۵ نفر تا ساعت ۱۸ عصر امروز بر اساس اعلام اورژانس مصدوم شده‌اند.
قزوین- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس در جاده بوئین زهرا به قزوین خبر داد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور قزوین ـ بوئین زهرا، ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
علی کریمی که جانشین امید ابراهیمی مصدوم در تیم ملی شده شماره ۱۸ را می‌پوشد
اصفهان -سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۸ نفر در حادثه برخورد ۵ خودرو در باغ بهادران خبر داد.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.
در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارای حامل همراهان وزیر ارشاد که ساعت ۱۷:۴۰ (۱۸ شهریورماه) در محور هفتکل - باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
سرهنگ سعید قوهستانی از حادثه واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در محور فیروزآباد- جم حدفاصل دوراهی روستای کی زرین شهرستان فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه ۱۱ نفر مصدوم که ۸ نفر از مصدومان آن به صورت جراحات سطحی و سرپایی مداوا و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.
شیراز – رئیس اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فیروزآباد و مصدومیت ۱۸ نفر خبر داد.
از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ