فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
جورجینای ۲۸ ساله در این فیلم با نمایش انگشتر الماس نشان اش بار دیگر زندگی لوکس اش را به رخ کاربران و عربستانی‌ها کشیده است.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
خلبانان این ماموریت برای یک نمایش هوایی در ماه ژوئیه در شهر «ریونگرو» تمرین می‌کردند. توکانو-۲۷ از هواپیمای تهاجمی سبک توربوپراپ ساخت برزیل است.
نخستین موزه هوافضای کشور با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی روز شنبه با سخنرانی فضانورد روس در این شهر افتتاح شد. مجموعه‌ای کم‌نظیر در خاورمیانه که جزو پنج موزه ترویجی علم هوافضا در جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های یک عمر فعالیت علمی استاد سیروس برزو محقق هوافضا را نیز به نمایش عموم می‌گذارد.
معرکه‌گیری برای نمایش مار پدیده‌ای که سالها از سطح شهر حذف شده بود؛ امروز در میدان صنعت رویت شد.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
ربات انسان‌نمای اطلس مجموعه جدیدی از مهارت‌های خود را به نمایش گذاشت.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
هزاران نفر از مردم کره شمالی در تظاهرات گسترده‌ای که به عنوان نمایش اهداف سیاستی سال ۲۰۲۳ ازجمله افزایش قابلیت‌های هسته‌ای و بهبود زیرساخت‌های ملی توصیف شده است، شرکت کردند. کارگران، دانشجویان و اعضای حزب حاکم در ورزشگاه بزرگ پیونگ یانگ برای این رویداد گرد هم آمدند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه موشک‌ها و پهپاد‌های خود را به نمایش گذاشت.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
کوچکترین تلویزیون جهان TinyTV Mini نام دارد و به یک صفحه نمایش ۰.۶ اینچی (۱۵ میلی متر) مجهز شده است.
این خوش‌آمدگویی به تیم ملی کشورمان به زبان فارسی و به عنوان تیم سوم در این کلیپ نمایش داده شده است.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
محققان آزمایشگاه گوگل اخیراً مهارت‌های جدیدی را از ربات خود به نمایش گذاشته اند که نشان می‌دهد نسبت به سایر ربات ها، بیشتر مانند انسان عمل می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ