۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمان رمضانی با وجود اینکه مورد توجه جواد نکونام برای فصل پیش رو نیست، اما هنوز قراردادش را با استقلال فسخ نکرده است.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برخی از کنشگران خارجی به دنبال صف‌بندی‌ها و سو استفاده از وضعیت منطقه قفقاز هستند، گفت: قفقاز نباید به میدان منازعه و کشمکش بین قدرت‌ها تبدیل شود.
علی بیگدلی نوشت: فرسایشی شدن مذاکرات به هیچ‌وجه به نفع ایران نیست. معلق گذاشتن گفت‌وگوها و طولانی شدن آن باعث می‌شود تا اقتصاد ایران در کشاکش نوسانات مختلف قرار بگیرد.
کمک کمیته ملی المپیک به برخی فدراسیون ها برای جذب مربی خارجی، به موضوعی برای اعتراض سایر فدراسیون ها تبدیل شده است.
بیژن مقدم گفت: درگیری و کشمکش بین قوا هیچ وقت مطلوب نبوده است و در همه دوره‌ها درگیری‌ بین قوا آسیب‌زننده بوده است.
سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!
خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
چند روزی است که بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بر سر ارائه بسته ارزی مجلس به دولت اختلاف نظر پیش آمده است و مجلس بر این موضوع اصرار دارد اما دولتی‌ها انکار می‌کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه، موضوع استقلال طلبی و عدم وابستگی به آنهاست.
با گذشت یک‌سال از جنگ در اوکراین بیش از پیش آشکار شده که تداوم این جنگ موجب افزایش شکاف‌های اجتماعی و سیاسی در کشورهای اروپایی می‌شود.
در کشاکش رخداد‌های اعتراضی اخیر و در شرایطی که دامنه انتقادات عمومی بسیاری از مسوولان را در بر می‌گرفت، برخی چهره‌های اصولگرا، دولت رییسی را مسوول مشکلات کلان کشور ارزیابی کردند.
نخست‌وزیر اسرائیل گفت: کشمکش اصلی این رژیم با ایران بوده که کماکان هم ادامه دارد.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
در کشاکش درگیری‌های مالکیتی تیم فوتبال چوکای تالش بار دیگر شکست تلخی را تجربه کرد که هواداران این تیم را بیشتر از همیشه کلافه کرده است.
در کشاکش این امضاها و تکذیب‌ها هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به دلیل ترس آن‌ها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا اینکه در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آن‌ها جعل می‌کنند؟
با گذشت مدتی از رای اعتماد مجلس عراق به کابینه این کشور اما هنوز تکلیف دو وزارتخانه محیط زیست و عمران عراق نامعلوم است.
در کشاکش فضای ناآرامی‌های اخیر، مجید تفرشی با حضور در صدا و سیما به نکته‌ای اشاره کرد که جای تامل داشت. این استاد دانشگاه در لابه لای صحبت‌های خود عنوان کرد. «خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تحولات امروز و اقدامات طرفداران صدر در مقابل شورای قضایی عراق اعلام کرد: ما با تعدی به قوه قضاییه مخالفیم.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
قرار است از فصل جدید استقلال ملاثانی با نام پرسپولیس خوزستان در لیگ آزادگان شرکت کند. مسئله ای که به جنجال بزرگی در فوتبال خوزستان تبدیل شده است.
ساخته لین رمزی با نقش آفرینی تماشایی واکین فینیکس، روایتی از فرو ریختن یک شخصیت در کشاکش یک تقابل نفس‌گیر است؛ فرآیندی که بدون مهارت این بازیگر قابل تحقق نبود.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ