با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
روایت قابل تامل مجیدرضا رهنورد، قاتل شهیدان حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده، از پیرامون تاثیرات رسانه‌های معاند در ارتکاب این جنایت می‌گوید.
پوتین در پاسخ به این سوال که روسیه تا چه حد می‌تواند به عمق اوکراین برود، گفت: «همه چیز به پتانسیل‌هایی بستگی دارد که پس از به اصطلاح ضد حمله ظاهر می‌شوند. ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهیم گرفت. ما بسته به شرایط برنامه‌های مختلفی داریم.
رئیس بارسلونا بی‌تاب جشن قهرمانی تیمش در ورزشگاه اسپانیول و مقابل هواداران رقیب همسایه است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
ما در شرف برخورد با چنین گردبادی هستیم. این یک لحظه پرومته‌ای است که ما وارد آن شده ایم یکی از آن لحظات در تاریخ که ابزار‌های جدید، روش‌های فکری یا منابع انرژی معرفی می‌شوند که به قدری پیشرفه‌تر از آن چه پیش وجود داشته می‌باشند که نمی‌توان صرفا یک چیز را تغییر داد.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
مدافع راست نساجی می‌گوید داور بهتر از همه دلیل اخراج مهدی ترابی را می‌داند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد خروج لوکادیا از ایران ارائه داد.
مطمئناً فکر می‌کنید که آب پاستا نمی‌تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می‌کنند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می‌آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی‌شود؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می‌شود.
دکتر حسین آخانی گفت: مساله چم‌شیر از نظر پیش‌بینی اتفاقاتی که قرار است آنجا بیفتد، یکی از ساده‌ترین سدهاست. قبل از هر چیز رودخانه زهره یک رودخانه شور است، ایجاد سد در یک رودخانه شور یعنی تجمع نمکی که به‌طور طبیعی شسته می‌شد و به دریا می‌ریخت. ما می‌خواهیم این را تجمیع کنیم و معلوم نیست دوستانی که می‌خواهند این نمک را پشت این سد جمع کنند برایش چه برنامه‌ای دارند. شواهد جدید زمین‌شناسی نشان می‌دهد در زمان مطالعات سد، در تشخیص بخشی از سازند گچساران اشتباه بزرگی صورت گرفته است.
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
«کریستوف آندره»و «فرانسوا للورد» روانپزشکان فرانسوی توصیه‌هایی را برای مدیریت موثر شخصیت‌های پیچیده دارند. افراد افسرده تمایل دارند بدبینی خود را به اطرافیان‌شان تسری دهند و افراد پارانوئید از هر چیز پیش پا افتاده‌ای رنجیده خاطر می‌شوند. با این وجود، چه زمانی می‌توانیم آنان را به عنوان "مشکل" برچسب گذاری کنیم؟
مدیر ارتباطات رئال مادرید به لیورپول هشدار داد که برگزاری بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو می تواند همه چیز را تغییر دهد. رئال فصل گذشته پی اس جی، چلسی و سیتی را در برنابئو حذف کرد.
شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی رهبری ساکت در زمین است که همه چیز را درک می‌کند.
همه ما بوی بد نفس صبحگاهی را تجربه می‌کنیم در حالی که برخی بیش‌تر از دیگران از آن رنج می‌برند. بوی بد نفس صبحگاهی زمانی رخ می‌دهد که جریان بزاق ما در هنگام خواب کُند یا متوقف شود و بدون بزاق برای شستن، رقیق کردن یا شستشو همه چیز راکد می‌شود.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ