مدیر ارتباطات رئال مادرید به لیورپول هشدار داد که برگزاری بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو می تواند همه چیز را تغییر دهد. رئال فصل گذشته پی اس جی، چلسی و سیتی را در برنابئو حذف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
دو دروازه‌بان تراکتور امروز اولین تمرین را زیر نظر امیلیو آلوارز انجام دادند.
امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، از ابراز نگرانی سازمان ملل در خصوص نژادپرستی در فوتبال اسپانیا خبر داد.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، تایید کرد که کارلتو فصل بعد نیز روی نیمکت رئال خواهد بود.
در پی جاری شدن سیل در منطقه «امیلیا رومانیا» تاکنون هشت نفر کشته و هزاران نفر هم مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند.
باران‌های سیل آسا در منطقه امیلیا-رومانیا در شمال ایتالیا دست کم دو کشته بر جای گذاشت.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، حاضر نشد آینده کارلو آنچلوتی در این باشگاه را تضمین کند.
افراد دانشگاهی همواره اینفلوئنسر‌ها را بهترین اساتید نمی‌دانند. "امیلی هاند" پژوهشگر در دانشکده ارتباطات آننبرگ دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: "برخی از اینفلوئنسر‌ها آموزش‌های رسمی و قانونی در زمینه رشته خود داشته اند و برخی نداشته اند، اما آنان می‌توانند با استفاده از الگو‌های ارتباطی خود را به عنوان متخصصان معتبر معرفی کنند".
نشریه تلگراف به نقل از دکتر "امیلی لیمینگ"، متخصص ارشد تغذیه می‌نویسد: آب بیش از نیمی از وزن بدن را تشکیل می‌دهد، بنابراین برای حفظ سلامت بدن بهتر است به آن آب برسانیم. حتی کاهش اندک سطح آب بدن باعث سردرد، خشکی دهان و سرگیجه می‌شود و در طولانی مدت احتمال دارد به عفونت دستگاه ادراری و سنگ کلیه بیانجامد.
دانشمندان می‌گویند تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند «امضای زیستی»، اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده، مانند اکسیژن را شناسایی کنند. دکتر امیلی میچل، از دانشگاه کمبریج، گفت: «ما در حال حاضر فقط یک امضای زیستی روی زمین داریم، اما در ده تا ۲۰ سال آینده ممکن است هزاران امضای زیستی شناسایی کنیم.»
امیلیو بوتراگنیو، یکی از مدیران رئال مادرید، می‌گوید این تیم در جام حذفی اسپانیا فقط به دنبال قهرمانی است.
امیلی اسمیت، نویسنده اصلی این تحقیق و استادیار بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی مؤسسه میلکن (GW Milken)، می‌گوید: «این مطالعه جامع‌ترین شواهدی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کووید-۱۹ در دوران بارداری، یک تهدید جدی برای سلامتی است.»
در همین حال ویدئویی از امیلیا فررو، نامزد جولین آلوارز، منتشر شد که نشان می‌داد او مانع از این شده که گروهی از پسران نوجوان بتوانند با این بازیکن عکس بگیرند یا امضای او را داشته باشند.
علاوه بر کتاب «خیزش مالیبو»، از دیگر کتاب‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند می‌توان به «عاشقان کتاب» اثر امیلی هنری، «خدمتکار» نوشته نیتا پراز، «افسانه» اثر استیون کینگ، «بدو، رُز، بدو» نوشته مشترک دالی پارتون و جیمز پترسون، «مردان ۶:۲۰» اثر دیوید بالداچی، «حریف تمرینی» نوشته جان گریشام و «ما شروعش می‌کنیم» اثر کالین هوور اشاره کرد.
امیلیو بوتراگنیو، اسطوره و مدیر رئال مادرید، به کاسمیرو ادای احترام کرده و این باشگاه را خانه این ستاره برزیلی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ