رئیس بارسلونا بی‌تاب جشن قهرمانی تیمش در ورزشگاه اسپانیول و مقابل هواداران رقیب همسایه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس سونگون رای کمیته تعیین وضعیت در مورد مهدی جاوید را ناعادلانه دانسته و به آن اعتراض کرد.
ورسک تنها پل ارتباطی بین دو رشته‌کوه صعب‌العبور است که سال‌ها از زمان ساختش می‌گذرد. کارگران و مهندسان زیادی به مدت پنج سال برای ساخت این پل ۲/۷۳ متری زحمت کشیده‌اند.
واقعیت آن است که سفر در زیر آب بسیار خطرناک است. بازای هر 10 متر سفر زیر سطح اقیانوس فشار به میزان یک اتمسفر افزایش می یابد. اتمسفر واحد اندازه گیری ای است که 14.7 پوند بر اینچ مربع است. در نتیجه، سفر به چلنجر دیپ یا عمیق ‌ترین نقطه‌ جهان می تواند یک وسیله نقلیه دریایی را تحت فشاری قرار دهد که معادل وزن 50 هواپیمای جامبوجت است.
چشم‌های ما پُر از ژل شفافی به نام زجاجیه هستند که کمک می‌کند کرهٔ چشم شکل خود را حفظ کند و ضمناً نور از شبکیه عبور نماید. شبکیه روی دیوارهٔ پشت چشم واقع شده و دارای سلول‌های عصبی است که سیگنال‌های بینایی را از نو دریافت می‌کنند. مگس‌پران‌ها و جرقه‌های چشم در اثر تغییراتی در زجاجیه روی می‌دهند و این تغییرات نیز مربوط به افزایش سن هستند.
در مورد انواع سردرد چه می‌دانید؟
تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشیدنی‌های حاوی قند بالا از هر نوعی می‌تواند منجر به افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی عروقی و نقرس شود.
علائم سندرم قلب تعطیلات یا فیبریلاسیون دهلیزی: تپش قلب، احساس کوبش ناگهانی قلب یا احساس تندی ضربان قلب در قفسه سینه. کم‌انرژی بودن یا احساس زیاد خسته بودن. سرگیجه و احساس سبکی در سر یا از حال رفتن. احساس ناراحتی در قفسه سینه، همراه با درد یا فشار و ناراحتی. تنگی نفس، سخت نفس‌کشیدن طی فعالیت‌های عادی و حتی در زمان استراحت
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
سندرم پای بی‌قرار که به عنوان یک اختلال عصبی شناخته می‌شود، باعث احساس ناخوشایند در پا‌ها می‌شود و فرد مبتلا این احساس را به صورت گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می‌کند؛ به طوری که ناچار است برای کاهش این حس‌ها، پای خود را مدام حرکت دهد یا بِکشد.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
رئیس جمهور روسیه گفت که پاتریوت یک سیستم قدیمی است و مانند سامانه اس-۳۰۰ روسی کارایی ندارد.
رئیس جمهور روسیه گفت که پاتریوت یک سیستم قدیمی است و مانند سامانه اس-۳۰۰ روسی کارایی ندارد.
افرادی که در محیط‌های شلوغ صدایی کار می‌کنند، در معرض کاهش شنوایی قرار دارند. اگر هندزفری را با صدای ملایم در مدت کوتاه‌تری بشنویم مشکلی ایجاد نمی‌کند اما بعد از مدتی باید به گوش استراحت دهیم. گذاشتن هندزفری در طولانی مدت با صدای بلند، کاهش شنوایی ممکن است ایجاد شود.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
مهندس السودانی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ سمت وزیر کار و امور اجتماعی را برعهده داشت و همزمان به عنوان وزیر صنعت و سرپرست وزارتخانه های بازرگانی و دارایی فعالیت می کرد.
یحیی السنوار معتقد است که راه حل آزادی حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در موضوع تبادل اسرا، نهفته است.
آلرژی فصلی علائم زیادی مانند سنگینی سر، عطسه، خارش چشم و خستگی ایجاد می‌کند و هر یک از این علائم ممکن است به خصوص در هنگام گرفتگی بینی و سینوزیت باعث سرگیجه شود.
زرادخانه هسته ای روسیه در حال حاضر شامل ۵ نوع موشک قاره پیما است که در اختیار نیروهای استراتژیک روسیه قرار دارند و ۱ هزار و ۱۸۵ کلاهک هسته ای به آنها اختصاص داده شده است.
از فناوری MEC چه می‌دانید؟
آلبینیسم در اثر جهش در چند ژن ایجاد می‌شود. هر کدام از این ژن‌ها دستور العمل ساخت یکی از چند پروتئین دخیل در تولید ملانین را بر عهده دارند. ملانین توسط سلول‌هایی به نام ملانوسیت تولید می‌شوند، که در پوست و چشم‌ها یافت می‌شوند.
رژیم‌های غذایی سرشار از اسید‌های فنولیک می‌تواند از شما در برابر ابتلا به سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، پوکی استخوان و بیماری‌های عصبی محافظت کند.
سرمربی تیم داماش می گوید استقلال وضعیت خوبی دارد و بسیار منظم بازی می کند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ