کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساندرو تونالی، خرید بزرگ تابستانی نیوکسل، در اولین بازی رسمی خود برای این تیم خیلی زود به گل رسید.
ناصرالدین شاه زود درمی‌یابد و نگران می‌شود که اگر این خبر به گوش میزبانان فرنگی برسد چه بسا در نوع رفتار با او تأثیر داشته باشد. پس برآن می‌شود کاری کند تا روایت مطابق میل او به پاریس منعکس شود.
یوسو سسما و پسرش که به کادرفنی استقلال اضافه شده اند، در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
وینگر سابق استقلال پس از پایان نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حاضر شد و دیشب هم در بازی برابر تیم امید در ترکیب قرار گرفت.
توماس توخل از همین شروع کار نشان داد که ایده‌هایی کاملا متفاوت با ناگلزمان برای بایرن دارد و تغییرات او نیز زودتر از تصورات جواب داد.
از شیر گرفتن نوزاد یکی از اتفاقات مهم در زندگی کودکان است. نتایج تحقیقات امروزی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از والدین غذا‌های جامد را خیلی زود به نوزادان خود می‌دهند شاید به این دلیل باشد که کمتر کسی بداند بهترین زمان برای از شیر گرفتن نوزاد چه وقتی است.
منچستریونایتد خیلی زود به اولین قهرمانی خود با هدایت مرد هلندی رسید اما به نظر می‌رسد این تازه اول راه شیاطین سرخ و اریک تن هاخ باشد.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
هافبک ملی‌پوش باشگاه وستهم از بازی ژوائو فلیکس تمجید کرد و گفت خیلی زود متوجه شد او چه کیفیت بالایی دارد.
رونالد کومان از روزهای ابتدایی شروع کار پدری در بارسا گفت و اینکه لیونل مسی خیلی زود پی به کیفیت بالای او برد.
بیانیه را نقد کن. اصلا فحش بده. به سن وسال طرف چه کار داری؟ راستی زمان چه زود می‌گذرد. یادم می‌آید در سال ۶۰ که همین آقای موسوی نخست‌وزیر شده بود پدرم می‌گفت جوان است تازه آن موقع ۴۰ سال داشت و پدرم می‌گفت نخست‌وزیر باید ۵۰ به بالا داشته باشد و حالا پدرم ۸۶ ساله است و او ۸۱ ساله. زمان به همین تندی می‌گذرد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در نظر دارد رای پرونده کاوه رضایی را خیلی زود اعلام کند.
خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره ای که اواخر عمرش آبی ها را هم در کنار خود دید.
خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره ای که اواخر عمرش آبی ها را هم در کنار خود دید.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
کیفر مور یکی از چهره‌های ناکام ولز در دیدار مقابل ایران بود.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
ستاره بوشهری استقلال بار دیگر با یک گل مهم این بار تیمش را مقابل هوادار پیش انداخت تا فشار از روی شاگردان ساپینتو خیلی زود برداشته شود.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد در مقایسه با افرادی که زود به رختخواب می‌روند و با نور خورشید از خواب بیدار می‌شوند، شب زنده دار‌ها با مقاومت انسولین روبرو هستند. وقتی بدن به خوبی به هورمون انسولین پاسخ نمی‌دهد، قند خون می‌تواند در جریان خون انباشته شده و در نهایت منجر به دیابت نوع ۲ شود.
توماس مولر خیلی زود دلتنگ روبرت لواندوفسکی شده اما گفت که باید هر چه سریع تر با نبود این ستاره لهستانی کنار بیایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ