عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد خروج لوکادیا از ایران ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها همه از هوش مصنوعی حرف می‌زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می‌شود. در تازه‌ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکید همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
اشکان خورشیدی برای دومین مرتبه قضاوت دربی را برعهده خواهد داشت. در مسابقه قبلی این پرسپولیس بود که با یک گل با پیروزی از زمین خارج شد.
ژوزه مورایس در اولین سال حضور در ایران، برای آخرین مرتبه تیمش را برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان خواهد فرستاد.
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت: طبق اصل هشت قانون اساسی و قانون حمایت از آمرین به معروف، همه مردم در مرتبه زبانی می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند اما حوزه عملی صرفا در قانون وظیفه حاکمیت است و آمرین به معروف نباید در حوزه عملی وارد شوند.
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت: طبق اصل هشت قانون اساسی و قانون حمایت از آمرین به معروف، همه مردم در مرتبه زبانی می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند اما حوزه عملی صرفا در قانون وظیفه حاکمیت است و آمرین به معروف نباید در حوزه عملی وارد شوند.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
نتایج یک پژوهش می‌گوید که همه چیز از جمله فعالیت‌های ماوراء الطبیعه در ذهن ما رقم می‌خورد و با اختلالات خواب مرتبط است و این مطالعه می‌تواند دلیل آن را توضیح دهد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تحولات اخیر مرتبط با توافق هسته ای میان ایران و کشورهای غربی اظهار نظر کرد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: از همه سازمان‌ها مرتبط می‌خواهم که نسبت به تهیه تجهیزات افراد دارای معلولیت یارانه در نظر بگیرند.
معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان» شدند. همزمان با این گفت‌وگو «دنیای‌اقتصاد» با دسترسی به آمار رسمی شهرداری، حادترین مشکلات تهرانی‌ها را شناسایی کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند.
مسئولان فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش گزارش دادند که نظم و انضباط خوبی در اردوی تیم ملی برقرار شده است.
همه بیمه‌شدگان ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، سوابق بیمه‌ای خود را به صورت مرتب کنترل و بررسی کنند.
هیات مدیره پرسپولیس با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. در این نشست سرمربی سرخپوشان نیز حضور پیدا کرد تا از نزدیک درباره نیازهای تیم و مسایل مرتبط صحبت شود.
پوتین گفت: «مخلص کلام اینکه اگر شما نیاز دارید و اگر برایتان دشوار است تحریم‌های اعمال‌شده علیه نورداستریم ۲ را که معادل ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال خواهد بود بردارید. فقط دکمه را فشار دهید و همه چیز مرتب می‌شود.»
در چهارده دیدار قبلی استقلال در همه رقابت ها، آنها فقط یک مرتبه در نیمه اول به گل رسیده اند!
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با همت همه دستگاه‌های مرتبط، بسته تحولی حاشیه شهر مشهد مشخص شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
وجود افکار منفی مرتبط با زندگی، فرزندان، والدین، شغل و بیش از همه نگرانی‌های مالی یا ناشی از اتفاق‌های غیرمترقبه است که بسیار آزاردهنده است و در زندگی روزانه به‌صورت ترس، دلشوره و اضطراب بروز پیدا می‌کند. افکاری که برخی مواقع کنترل کردنشان سخت می‌شود.
پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ