مطمئناً فکر می‌کنید که آب پاستا نمی‌تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می‌کنند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می‌آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی‌شود؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه شاهد سرقت لوله‌های آب در سطح شهر هستیم.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
نواک جوکوویچ به دلیل شکستن راکتش در جریان فینال تنیس ویمبلدون با جریمه سنگینی مواجه شد.
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
مدیر کل ابفای استان تهران به بیان توضیحاتی درباره دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران و اقدامات انجام شده برای حل این مشکل پرداخت.
معاون بهره برداری آبفای تهران گفت: به دلیل افزایش دما مصرف آب روز به روز افزایش پیدا می‌کند به طوری که امروز مصرف آب به بیش از ۵۰ هزار لیتر در ثانیه رسیده است.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر شخصی به دلیل قطع شدن آب منازل مبادرت به گران فروختن بطری های آب معدنی با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالا کند مرتکب جرم شده و حتماً مجرم است.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مسدودی یک لاین از بزرگراه فتح به غرب به دلیل ترکیدگی لوله آب خبر داد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از صبح امروز و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس مقابل خیابان ظفر، با توجه به ترکیدگی لوله آب شاهد بار پر حجم ترافیک در این محدوده هستیم.
جلوگیری از کم آبی بدن برای اطمینان از این که بدن شما در بهترین حالت خود احساس و عملکرد دارد بسیار مهم است. در حالی که آب آشامیدنی بخش مهمی از معادله به منظور جلوگیری از کم آبی شدن است، اما این تنها قطعه از پازل نیست.
هیچ دلیل شناخته شده‌ای برای بیماری اوتیسم وجود ندارد، اما محققان اکنون انگشت خود را به سمت میزان بالاتر لیتیوم در آب آشامیدنی نشانه رفته اند.
اگر قرار است با چالش‌های قرن حاضر روبرو شویم از تغییرات آب و هوایی گرفته تا کمبود مواد غذایی دولت‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان از سرتاسر جهان باید با یکدیگر همکاری کنند و از نوع تفکر خلاقانه و جسورانه‌ای که ما را به سیاره ماه رساند استفاده کنند.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مابه‌التفاوت قیمت قبل و بعد از حذف ارز ترجیحی، به ازای سبدی شامل ۱.۵ کیلوگرم مرغ، ۱ کیلوگرم گوشت قرمز، یک شانه تخم مرغ، ۸ کیلوگرم لبنیات و ۷۰۰ گرم روغن در انتهای خرداد، ۱۸۵ هزار تومان بود که اکنون به ۲۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی ۴۰ درصد آب‌رفتن یارانه نقدی.
هواداری که از بالای نیمکت بر روی رونالدو آب ریخته بود از استادیوم اخراج شد.
گردو به دلیل داشتن اسید‌های چرب امگا ۳، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، مس، ویتامین آ و د برای کاهش وزن موثر است. ۱۲ تا ۱۴ نیمه گردو به شما حدود ۱۹۰ کالری می‌دهد، اما همه کالری‌ها برای سلامتی بد نیستند. برعکس گردو فواید زیادی دارد مانند کاهش التهاب، کاهش خطر بیماری قلبی، کنترل دیابت و جلوگیری از پیری.
شهردار تهران گفت: تهران پنج سد دارد که امروز در شرایط کاملا ناپایداری است. در جلسات متعددی در خصوص پرتی ۳۰ درصدی آب به دلیل فرسودگی شبکه صحبت شده، شبکه‌ای که بیش از ۵۵ سال قدمت دارد. در کنار نوسازی این شبکه باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.
وزیر منابع آبی مصر اعلام کرد: مدت‌هاست به دلیل لجاجت و اقدامات یکجانبه آدیس‌آبابا هیچ گونه پیشرفتی در پرونده مذاکرات سد النهضه با اتیوپی وجود ندارد.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت،مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن به مشکلات حوزه‌های آبی مختلف از زاینده‌رود تا هورالعظیم، دز و ارومیه پرداخته شد.
وزیر اصلاحات محیط زیستی فرانسه اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ شهر در فرانسه به دلیل خشکسالی آب آشامیدنی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ