مدیران رئال مادرید قصد دارند برای جذب ریس جیمز، مدافع چلسی، به صورت جدی اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال دانشجویان ایران با وجود باخت برابر تیم آرژانتین، به جمع هشت تیم برتر یونیورسیاد صعود کرد.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود شکست مقابل استقلال در جام حذفی چیزی درباره جدایی ام از نساجی نمی دانم.
تیم هندبال سپاهان با وجود شکست در دومین بازی از فینال لیگ برتر در مجموع به عنوان قهرمانی دست یافت.
سایپا یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم است اما شاید با وجود پیروزی در برابر استقلال ملاثانی در هفته پایانی به این مهم دست پیدا نکند.
تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با وجود شکست در دومین دیدار فینال قهرمان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر زنان شد.
فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.
اعضای بروسیا دورتموند با وجود شکست برابر بایرن مونیخ در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ آلمان، قصد تسلیم شدن ندارند.
پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.
تیم جوانان ویتنام با وجود کسب دو پیروزی در دو بازی اول خود، با توجه به نتایج سایر بازی‌های گروه از صعود بازماند.
صدرنشین رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با وجود تساوی همچنان فاصله اش را با تعقیب کنندگان حفظ کرد. سایپا هم در دیداری جنجالی دو امتیاز خانگی را از دست داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
با وجود ارزان بودن انرژی خوراک و سوخت، پتروشیمی‌ها هیچگاه به سراغ صنایع پایین دستی نرفتند تا بتوانتد از مزیت استفاده کنند. متاسفانه رانت ارزان خوراک در بلندمدت صرفه اقتصادی این صنعت را نیز از بین خواهد برد. با توجه به آنکه چین تنها بازار ما در صنعت متانول است؛ بنابراین چین ما را به سمتی برد که قیمت‌ها را کاهش دهیم.
پویتوین پویتیرز با وجود عملکرد خوب محمدجواد معنوی نژاد متحمل یک شکست دیگر شد.
بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که با وجود باخت مقابل چین‌ همچنان‌ به کسب سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ امیدوار است.
عملکرد ضعیف آلمان مقابل مجارستان این نگرانی را به وجود آورده که این تیم نتواند در جام جهانی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
مهدی محسن‌نژاد، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با وجود برتری ۹ بر ۳ مقابل حریف ترک، ناباورانه ضربه فنی شد.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و آن‌ها بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می‌دادند.
پس از نمایش عجیب و باخت مفتضحانه مبارز معروف به هالک ایرانی در برابر حریف قزاقستانی که واکنش عمومی را در فضای مجازی در پی داشت، کارزاری مبنی بر درخواست از مراجع قضایی برای ورود به موضوع راه افتاده است. اقدامی که در وهله نخست از خود می‌پرسیم آیا لازم است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ