سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که با وجود باخت مقابل چین‌ همچنان‌ به کسب سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بسکتبال ایران تا این لحظه هیچ اقدام رسمی برای فسخ قرارداد با سعید ارمغانی انجام نداده است.
اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویۀ 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.
دبیر فدراسیون بسکتبال ایران گفت: ما به ارمغانی پیشنهاد همکاری داده‌ایم که فعلا قبول نکرده‌اند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که این تیم را راهی جام جهانی کرد از شرایطش حتی برای قطع همکاری با این تیم اظهار بی اطلاعی می‌کند درحالی که نام مربی ترکیه‌ای به عنوان جایگزین او مطرح شده است.
به نظر می رسد همکاری سعید ارمغانی با تیم ملی بسکتبال ایران با وجود صعود به جام جهانی به خط پایان رسیده است.
با حواشی پیش آمده در یک ماه اخیر برای سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، "مهمد بچیروویچ" از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی سعید ارمغانی به شمار می‌رود.
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال گفت: مهم این بود که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و باید از این قضیه برای پرورش جوانان خوشحال باشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به فهرست جدید این تیم، در مورد ترکیب ۱۶ نفره، ملاک انتخاب آنها و به ویژه دعوت از بازیکنی که پیش از این خداحافظی کرده بود، توضیح داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی‌های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی‌پوشان مصدوم نشوند.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم منظور ارمغانی از حسادت چیست، من به چه چیز او باید حسودی کنم؟
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها با برخی انتقادها رو به رو شده است، درباره این نقدها و دلایل دوری طولانی مدت خود از بسکتبال آسیا صحبت کرد.
سعید ارمغانی با بیان اینکه چینی‌ها با خطاهای زیاد حدادی را کنترل کردند، گفت: در زمین خودمان احساس غربت می‌کردیم.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
تیم ملی کشتی آلیش بانوان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز و عنوان قهرمانی در بازی های جهانی عشایر در کشور ترکیه شد و یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی را به ارمغان آرود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران می گوید تیمش در سه کوارتر ابتدایی مقابل استرالیا خوب جنگیده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است با وجود غیبت حدادی و یخچالی، شاگردانش برابر استرالیا دست خالی نیستند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می‌روند و برای کسب امتیاز کامل از این دیدار، شانس هم دارند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید که شاگردان او آماده تقابل با قوی‌ترین ژاپن، در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ هستند.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: محل اقامت من مجارستان است و الان اینجا هستم تا پاسخگوی عملکردم باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ