باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون شکست فینالیست مسابقات قهرمانی جهان شد.
صعود ایران به نیمه‌نهایی والیبال نوجوانان جهان
تیم والیبال دانشجویان ایران ناباورانه راهی یک‌چهارم نهایی شد
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست لهستان تیم دوم رنکینگ دنیا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
با پیروزی ژاپن برابر هلند در لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال ایران به رتبه دهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال صعود کرد.
با پیروزی ژاپن برابر هلند در لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال ایران به رتبه دهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال صعود کرد.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران با برد مقتدرانه برابر استرالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۶ سال ایران به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.
تیم ملی والیبال ایران در صورت حفظ یا ارتقای جایگاه خود در رنکینگ در سال‌های 2023 و 2024 فدراسیون جهانی، شانس بالایی برای صعود به المپیک 2024 خواهد داشت.
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.
تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران با یک پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.
تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران مجموعا با 29 پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به ترتیب در جایگاه سی‌ام و سی‌و‌یکم ایستادند.
تیم ملی والیبال ایران با سقوط یک پله ای در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال رو به رو شد.
صعود والیبال ایران با عبور از اهرام سرسخت مصر
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و مهمترین این اطلاعیه‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی یک نماد بانکی است.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ