فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقویت ثبات منطقه ای و همکاری های اقتصادی انگیزه های قانع کننده‌ای برای دو کشور به منظور پیگیری روابط نزدیک تر هستند.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
افراط‌گرایی سیاسی در والدین باعث باعث محدود شدن روابط عمیق کودکان با همسالان می‌شود و اینگونه والدین هم معمولا دوری از کودکانی که والدینشان مخالف با عقاید آن‌ها هستند را مفید و لازم می‌دانند. اینگونه کودکان معمولا در بزرگسالی یا همان کودکی نمی‌توانند عصبانیت خود را کنترل کنند و نظرگاه‌های مختلف برای آن‌ها قابل درک نیست و این باعث می‌شود که ترس از این پیدا کنند که نمی‌توانند احساسات خود در جمع را کنترل کنند.
اگر روزی در روابط ایران و آمریکا تنش زدایی شود و دو کشور به سمت بهبود روابط پیش روند، فاتحه مجاهدین خلق و دیگر گروه‌های اپوزیسیون برانداز و وابسته خوانده می‌شود. اتفاقات اخیر را باید در همین راستا تحلیل کرد. مضافا اینکه تاثیر بهبود روابط ایران و عربستان را نیز نباید در تحولات اخیر مرتبط با کمپ اشرف ۳از نظر دور داشت.
یک رسانه آمریکایی در مطلبی به بررسی دلایل عدم تقویت روابط امنیتی میان عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا در نتیجه امضای پیمان دفاعی میان دو کشور پرداخته است.
وقتی مردم امید بیشتری داشته باشند، حمایت بیشتری از سیستم می‌کنند؛ بنابراین مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی و... حساس می‌شوند. حل این معادلات به نام هر جناحی که تمام شود به نفع مردم و کشور است. همان‌طورکه روابط منجمد با عربستان ذوب شد و هیچ خدشه‌ای به اقتدار ملی ایرانیان وارد نشد، حل مشکلات با کشور‌های غربی به خصوص امریکا هم اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را ارتقا می‌بخشد و زمینه پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توییتی در فضای مجازی ضمن کنایه به یک باشگاه، خواهان برگزاری همزمان بازی‌ها شد.
پذیرش اصول روابط بین الملل به بهترین وجه می‌تواند تامین کننده منافع ملی ایران باشد. ایران عضوی از جامعه بین المللی است و به همان نسبت نیز باید پذیرای قواعد و مقررات بین المللی باشد. تا زمانی که این معادله برقرار نشود و برخی تندروی‌ها پایان نیابد، وضعیت پرتنش جاری در قالب مثلا معادله برجام همچنان باقی خواهد ماند و برای ایران هزینه‌زا خواهد بود
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
عادی‌سازی روابط میان قطر و بحرین برای حفظ یکپارچگی شورای همکاری خلیج فارس انجام شده، اما به علت اختلاف‌های ریشه‌دار بین دو خاندان حاکم، به نظر نمی‌رسد خصومت‌ بین دو کشور به آسانی فراموش شود.
به خوبی ثابت شده که روابط عاطفی می‌تواند سلامت شما را بهبود بخشد و حتی به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. اما آیا دوستی همان فواید را به همراه دارد؟
اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت جدیدی ارائه کنند.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه درباره اعلام عفو گسترده زندانیان از سوی رهبر معظم انقلاب همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: فعلا تعداد کسانی که مشمول عفو معیاری قرار می‌گیرند به صورت دقیق مشخص نیست
ریاض به این باور رسیده است که ورود و نقش‌آفرینی بیش از حد در برنامه‌های آمریکایی-اسرائیلی جاری در منطقه به هر ترتیب منجر به کاهش نفوذ این کشور و آسیب دیدن چهره‌اش در میان کشور‌های عربی و اسلامی خواهد شد، این مساله به ویژه بعد از روی کار آمدن کابینه افراطی و تندرو نتانیاهو و درخواست‌های علنی‌اش مبنی بر تخریب مسجدالاقصی عینیت بیشتری پیدا کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
اعتراضات در ایران به تنش بیش‌تر در روابط دوجانبه میان ایران و عربستان سعودی دامن زده است. همزمان پرسش‌هایی درباره دور ششم احتمالی مذاکرات میان دو کشور بی پاسخ باقی مانده اند.
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
حشمت‌الله فلاحت پیشه: باید این واقعیت را در نظر گرفت که سیاست خارجی، عرصه بولتن نویسی نیست. یعنی اینکه بعضا مواردی در این بولتن‌ها نوشته می‌شود که خودشان هم باور می‌کنند.... تحریم‌ها نیز نتیجه سیاست خارجی شعارزده و متوهمانه است / کنعانی مقدم :«غربی‌ها بر این باورند که اتفاقات اخیر در ایران، منجر به تضعیف نظام شده است و الان زمان آن است که فشار از بیرون را به بالاترین حد برسانند.
در شرایطی که شاهد تغییر روابط سیاست خارجی و سخت شدن معاملات ارزی و یا تغییر قیمت دلار هرات نیستیم، افزایش نرخ ارز منطقی نیست.
رباط کریم- جانشین فراجا با انتقاد از صدا و سیما گفت: مردم اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند، در صفحه زنده صدا و سیما می‌آورید.
پزشکیان در رابطه با برجام افزود: برجام را امضا کردند و (به مذاکره کنندگان)اختیار دادند. ما هم می‌گوییم چرا آن را (آنگونه که می گفتید) پاره نمی‌کنید؟! چرا سفره مردم را رنگین‌ نمی‌کنید؟! مگر در دور قبل نمی گفتند برجام را باید پاره کرد و خیانت است؛ پس چرا امروز خیانت را ادامه می‌دهید، در حالی که سفره مردم بی‌رنگ‌تر شده است؟!
«بدر عبدالله المنیخ» سفیر تازه کویت در ایران روز شنبه استوارنامه خود را به وزیر اور خارجه تازه ایران تسلیم کرد. وزارت خارجه کویت منصوب شدن سفیر تازه آن کشور در تهران را تایید کرده است. ایران در حال حاضر یک سفیر در کویت دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که عربستان سعودی کشور قدرتمند سنی برای بهبود روابط با ایران شیعه تلاش می‌کند.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ