مهدی محسن‌نژاد، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با وجود برتری ۹ بر ۳ مقابل حریف ترک، ناباورانه ضربه فنی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدوییی ببینید از یک قورباغه با صدای عجیب و بلند شبیه به نوزاد انسان این روزها سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است. منبع: خبرفوری
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
خبر آنلاین نوشت؛ تصاویری از تعقیب و گریز خنده‌دار یک مرغ و سگ و لحظات بامزه آن را، ببینید.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
طول این جانور غول‌آسای خندان به ۱.۸ متر می‌رسد و به اندازه یک کودک ۱۰ساله وزن دارد؛ البته به نوعی شبیه کودک هم به نظر می‌رسد و صدای گریه و ناله‌ای از خود درمی‌آورد که به همین خاطر به آن لقب «ویایو» یا «ماهی شیرخوار» داده‌اند.
تصاویری از تعقیب و گریز طولانی پلیس آگاهی تهران و سارق خودرو دنای سرقتی که سرانجام با شلیک پلیس به لاستیک خودرو به بازداشت سارق می انجامد./منبع: فرهیختگان آنلاین
در این گزارش فیلم تعقیب و گریز پلیس آگاهی پایتخت با یک دستگاه خودروی دنای مسروقه را مشاهده می‌کنید.
۲ قاچاقچی که محموله سنگین تریاک را حمل می کردند در یک تعقیب و گریز با شلیک به موقع ماموران دستگیر شدند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لحظه در آغوش گرفتن کریستین رونالدو و لیونل مسی در ورزشگاه عربستان پس از یک دهه تاریخ ساز شدن.
در این ویدئو تعقیب و گریز هیجان انگیز از عقاب و خرگوش را مشاهده می‌کنید.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
بوراک آشپز معروف ترکیه‌ای با گریه می‌گوید ارتش اعلام بسیج کند و همگی برویم کمک مردم، مردم در این سرما دوام نمی‌آورند.
گریه بی امان جوکوویچ پس از شکست سیتسیپاس و قهرمانی در اوپن استرالیا
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
ارسلان مطهری در شرایطی گل دوم استقلال را به ثمر رساند که صداوسیما شادی بعد از گل وی را سانسور کرد.
دقایقی پیش ویژه‌برنامه شبکه ورزش با حضور سه گزارشگر باتجربه فوتبال به اتمام رسید.
لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل که بار دیگر به قدرت بازگشته طی یک سخنرانی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: زمانی که ریاست جمهوری را ترک کردم، تصور می‌کردم که در ۱۰ سال آینده برزیل مانند فرانسه و انگلستان خواهد بود.
یک کلیپ ویدئویی نشان می‌دهد که شیخ مشعل آل احمد ولیعهد کویت در جریان سخنرانی خود در مجلس ملی تحت تأثیر قرار گرفته و گریه می‌کند. جایی که آل احمد با دعا برای کویت و مردمش سخنانش را به پایان می رساند اما نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد.
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
هنگام سخنرانی خواهر رهبر کره شمالی درباره بحران کرونا حاضران به گریه افتادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ