دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امام جمعه اردبیل بیان کرد: صرفه جویی دولتی در ظاهر به چشم نمی‌آید، ولی ثروت هنگفتی پشت آن خوابیده است از همین منبع به راحتی می‌توان وام مسکن و وام ازدواج جوانان را تأمین کرد میوه آنقدر گران شده که طبقه پایین از میوه فقط نگاه حسرت نصیبشان می‌شود.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم ایران و همکاران بانک شهر تسلیت گفتند.
مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم برگزار می‌شود.
وزیر کشور گفت: شرایط و آمادگی لازم برای پذیرایی دو میلیون نفر صورت گرفته است.
جمعی از خادمان فرهنگی حج با حضور در مرقد امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.
جناب شیخ الائمه حضرت امام صادق علیه السلام در روایت شریفی می‌فرمایند: «غلاء السعر یُسیءُ الخُلق و یُذهِب الأمانة و یَضجُرُ المرءَ المسلم»؛ به این معنا که «گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد می‌کند. امانت داری را از بین می‌برد و مردم مسلمان را در فشار و سختی به ستوه می‌آورد.»
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود و امام، مبارزه با اسرائیل را در دستور کار خود داشت.
بعد از دو حضور پرشور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام، آنها مقابل پرسپولیس از همراهی تیمشان محروم هستند.
مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرای تهران برگ
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
رئیس بنیاد شهید گفت: نظر امام خمینی (ره) این بود که خانواده‌های شاهد با آموزش کیفی به نخبگان اجتماعی، فرهنگی، دینی و سیاسی جامعه تبدیل شوند.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
یونس امامی با شکست مقابل کایل دیک آمریکایی راهی دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.
یونس امامی با شکست مقابل کایل دیک آمریکایی راهی دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت امام سجاد علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
حسین (ع) فریاد زد و گفت: آیا فریادرسی نیست که ما را یاری کند، آیا یاری رسی نیست که به ما کمک کند، آیا جویای حقی نیست که به یاری ما بشتابد، آیا کسی نیست که خوف آتش قیامت داشته باشد و از ما دفاع کند.
بخشی از خطبه‌های رهبر انقلاب در نمازجمعه در سال ۱۳۷۹ را که در خصوص حضرت عباس (ع) بیاناتی فرمودند را مشاهده می‌کنید.
ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه ای برنامه های سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ