تیم جوانان ویتنام با وجود کسب دو پیروزی در دو بازی اول خود، با توجه به نتایج سایر بازی‌های گروه از صعود بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزینه‌های احتمالی برای شناخته شدن به عنوان سالم‌ترین سبزیجات اسفناج و چغندر به همراه برگ آن بودند که همگی امتیاز ۸۰ را کسب کردند. با این وجود، تنها سبزی‌ای که ۱۰۰ یعنی امتیاز کامل را کسب کرده "شاهی آبی" بود.
درگاه ملی مجوزهای کشور اعلام کرد: ۲۵ کسب‌وکار پُر درخواست با وجود اعلام قبلی اتصال آنها، مجوزشان صادر نمی‌شود.
تیم فوتبال سپاهان در حالی با کسب 65 امتیاز از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند، که یادگاری‌های دوران محرم نویدکیا همچنان روی در و دیوار اتاق‌ها و سالن‌های باغ فردوس وجود دارد.
ملی‌پوش تیم ملی تکواندو گفت: در روز مسابقه با تمام وجود برای کسب بهترین مدال در مسابقات جهانی می‌جنگم، اما برای نتیجه به خدا توکل خواهم کرد.
مجتبی گلیج با وجود کسب مدال برنز و پیروزی با امتیاز عالی در دیدار رده بندی، از عملکرد خود در مسابقات آسیایی رضایت نداشت.
سرمربی سیتی پس از غلبه بر بورنموث تاکید کرد که هنوز فرصت زیادی برای عبور از آرسنال و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد.
طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.
بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، یک درصد است.
بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، یک درصد است.
آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
سرمربی تیم تکواندو پارت نوین گفت: با وجود تیم جوانی که در اختیار داریم، انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک تکواندو بانوان خواهیم داشت.
تیم های آرمان گهر و چادر ملو که در نیمه پایین جدول قرار دارند، با وجود نیاز به کسب سه امتیاز جدال با هم، به تساوی بدون گل رضایت دادند.
یورگن کلوپ با وجود مالکیت ۷۱ درصدی، اولین بازی سال نوی میلادی ۲۰۲۳ را در ورزشگاه خانگی برنتفورد، با شکست پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال چوکای تالش در دیدار خانگی با وجود به دست آوردن یک پنالتی نتوانست بیشتر از یک امتیاز کسب کند.
برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
عضو تیم ملی بوکس کشورمان گفت: با وجود اولین تجربه‌ حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا، به توانایی‌های خودم برای کسب مدال ایمان دارم.
سرمربی تیم کاراته امید گفت: با توجه به تمرینات و انگیزه‌ای که در بین تک تک ملی پوشان وجود دارد، می‌توانیم نتایج خوبی در رده سنی امیدها در قونیه کسب کنیم.
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده خواهان کسب منافع اقتصادی برجام برای ملت ایران است، اگر نسبت کوتاه بیاید و تضمین دریافت نکند، توافق هیچ نفعی نخواهد داشت و ضرورتی برای احیای دوباره برجام وجود ندارد.
عضو تیم ملی کامپوند گفت: با انسجام و همدلی که بین تیم ملی کامپوند وجود دارد تنها برای کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی حضور پیدا خواهیم کرد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با وجود برنامه‌هایی برای کاهش سختی‌ها در محیط کسب و کار ارائه شده، هنوز در عمل مشکلات و محدودیت‌های فراوانی باقی مانده است.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی تیمش مقابل اورتون گفت با وجود کسب سه امتیاز از عملکرد تیمش چندان راضی نیست.
مرتضی افقه، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مسلما رویه‌ای که منجر به سرکشی در حساب افراد می‌شود چندان مطلوب مردم نیست و ممکن است به ضرر سپرده‌گذاران بانکی شود و افراد به زحمت بیفتند و مجبور شوند این منابع را تبدیل به دارایی‌های دیگری از جمله ارز، سکه و طلا و... کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ