ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته دیوید هارپر که یک اکولوژیست از دانشگاه لستر است، اجسامی که در آب می‌افتند به سرعت تجزیه می‌شوند. در حالی که اگر با سطح آب در تماس باشند، پوشیده از نمک شده و تا ابد در آن شکل باقی می‌مانند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: بخشی از هارد و کیس‌ها رسید و مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستیم.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: باید بر اساس قانون و دستورالعمل‌های اجرایی بحث پیشگیری و مبارزه با هاری اقدام شود تا بر اساس فعالیت‌های بین‌بخشی سلامت مردم حفظ شود.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
بررسی میدانی در محله بازار و 15 خرداد نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
اصفهان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان با بیان اینکه محیط‌زیست تاکنون برنامه جامعی برای کنترل هاری نداشته، گفت: هشدارها درخصوص تبدیل هاری به یک بیماری بحرانی به مدیریت بحران اعلام شد.
مورات‌اوغلو از عدم اقدام سازمان نواک جوکوویچ در پرونده دوپینگ سیمونا هالپ رومانیایی انتقادکرد.
مگنتوسفر زمین، یک حباب مغناطیسی محافظ است که بخش بیرونی سیاره ما را در برگرفته و ما را در مقابل تشعشات مضر خورشید و همچنین طوفان‌های خورشیدی محافظت می‌کنند. این بخش جدایی ناپذیری از محیط فضایی است که سیاره ما را در برگرفته. دانشمندان می‌توانند رویداد‌های آب و هوای فضایی که بر زمین تاثیرگذار است را با درک ماهیت مگنتوسفر و خورشید پیش‌بینی کرده تا افراد برای رویارویی با این وقایع آماده شوند.
رسیدگی به پرونده دوپینگ سیمونا هالپ رومانیایی به تعویق افتاد.
سی و چهارمین دور کنفرانس اتحادیه پارلمان هاری عربی با سخنرانی رئیس پارلمان عراق در بغداد آغاز شد.
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
ایجاد زلزله‌های مصنوعی، از طریق انفجار امکان‌پذیر است و برای ایجاد زلزله‌ای به بزرگای زمینلرزه "خوی"، نیاز به ایجاد انفجارات اتمی است.
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.
هاری نوعی عفونت ویروسی دستگاه اعصاب مرکزی است که قابل انتقال بین حیوان و انسان بوده و معمولا به واسطه گزش حیوان هار به انسان منتقل می‌شود؛ این بیماری کشنده است و در نتیجه باید راه‌های تشخیص و درمان آن را بدانیم.
در جدیدترین رنکینگ تنیسورهای برتر زنان جهان سیمونا هالپ رومانیایی از جمع 10 نفر اول خارج شد.
کرکس‌ها و کفتار‌ها نقش حیاتی در حفظِ اکوسیستم و پیش‌گیری از بیماری‌هایی مثل هاری دارند. آیا باید برای آن‌ها ارزش بیش‌تری قائل شویم؟
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «هار حوما» در قدس اشغالی خبر داد.
جو هارت، دروازه‌بان سلتیک، پس از شکست 5-1 تیم مقابل رئال، تیبو کورتوا، همتایش در دروازه حریف، را مورد تحسین قرار داد.
کارشناس مبارزه با بیماری‌های واگیر شهرستان عسلویه روز یکشنبه ۱۰ مهر به مناسبت روز جهانی هاری اظهار کرد: این ویروس در انسان و سایر پستانداران خونگرم قابلیت رشد و تکثیر دارد، متأسفانه باید گفت در صورت ابتلای فرد به ویروس هاری، مرگ او طی چند روز پس از شروع اولین علائم آن قطعی است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
شاوز هارت دونده المپیکی در یک اتفاق عجیب جان خود را از دست داد.
یک ستاره بسکتبال آمریکا با اشاره به جنجال‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌گوید داروین نونیز به جای ضربه به صورت بازیکن کریستال‌‌پالاس باید موی او را می‌کشید تا کسی به کارش کاری نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ