جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شاهد حضور هشت سرمربی جدید خواهد بود.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان همانطور که با آن‌ها صحبت شده، دیدار با ژاپن را فراموش کنند چرا که باید به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا به جمع هشت تیم برسیم.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان همانطور که با آن‌ها صحبت شده، دیدار با ژاپن را فراموش کنند چرا که باید به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا به جمع هشت تیم برویم.
ویسی با کسب ۱۳ امتیاز از هشت بازی مأموریت غیرممکن را ممکن کرد. او در هشت بازی از ۲۲ بازی قبلی بیشتر امتیاز اندوخت و صنعت را نجات داد. به غیر از مأموریت دشواری که عبدالله در آبادان داشت و صنعت را حفظ کرد
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
اورال اوفا در حضور امیرحسین اسفندیار به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
پرسپولیس توانست به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ برتر ادامه دهد و با 35 امتیاز، اختلاف خود با سپاهانِ رده دومی را به پنج و با استقلال به هشت امتیاز افزایش داد.
پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
در شب درخشش کیم مین جائه، ناپولی اختلاف خود با میلان را به هشت امتیاز افزایش داد.
دو تیم هشت امتیازی لیگ برتر امروز در تهران به مصاف هم می روند.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
ضریب هوشی آن دسته از کودکانی که در دو سال اول زندگی رژیم غذایی آنان به‌طور منظم شامل بیسکویت، شکلات، شیرینی، نوشابه و چیپس بود، تا سن هشت سالگی تا دو امتیاز ضریب هوشی کمتری داشتند.
از قاره آسیا چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تنها تیمی است که صعود خود را با ۲ برد و ۵ امتیاز قطعی کرده است.
جوانان ایران که روز گذشته اختلاف ۲۸ امتیازی مقابل ژاپن را جبران کرده و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده بود، با قبول شکست مقابل کره جنوبی از راهیابی به نیمه نهایی و مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان بازماند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ