آندره ترشتگن، با ثبت ۲۴ کلین شیت در این فصل، تنها دو قدم تا شکست رکورد تاریخ لالیگا فاصله دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مجموع کل پیش ثبت نام کنندگان تا ساعت ۱۱ امروز به ۲۴ هزار و ۳۷۰ نفر رسید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری شرور مواد فروش تا ثبت ۲۷ فقره سرقت که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ درصد از آمار ثبت اختراع متعلق به زنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی این است که زنان نمونه را معرفی کند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب است و دیگر تمدید نمی‌شود.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودرو وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۳ اسفند) تمدید شد.
کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ سیتی طی یک فصل لیگ جزیره آن هم در ۲۴ مسابقه، رکوردی که فقط یک نفر می‌توانست آن را انجام دهد؛ ارلینگ هالند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۹ تن از ایشان وخیم است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۷۴ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۹۷ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۵۹ نفر ماند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۲۴ آذر ماه روز درگذشت زنده یاد «مقصود بایرامی» فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳ تن از ایشان وخیم است.
وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۵۱ درجه و دهدز با ۲۲.۵ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ