مدیران بارسلونا برای ثبت قرارداد ژول کنده، مدافع فرانسوی این تیم، به 20 میلیون یورو نیاز دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است یکی از مدافعان این تیم با روزهای اوج خود فاصله گرفته است.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
امروز بزرگترین مشکل پاکستان امنیت است که حتی تنش با هند را تحت‌الشعاع قرار داده است، یعنی الآن مقامات پاکستانی خطر اول را این گروه‌های افراطی می‌بینند که در داخل کشور علیه دولت و ارتش پاکستان عملیات می‌کنند و هند را یک خطر فوری نمی‌بینند. ضمن اینکه هند هم از لحاظ اقتصادی انقدر از پاکستان فاصله گرفته که پاکستان هیچ چاره‌ای جز مماشات با هند ندارد. این نتیجه یک حکومت نظامی است که معمولاً درازمدت نمی‌اندیشند و به منافع کوتاه‌مدت توجه دارند تا اینکه همیشه بتوانند در مرکز قدرت باشند.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.
مدافع هافبک سپاهان در فاصله شش ماه تا پایان همکاری، قراردادش با سپاهان را برای سه سال دیگر با این تیم تمدید کرد.
مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود دروازه صنعت نفت را باز کند.
سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.
مدافع راست باتجربه فولاد خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد.
مدافع راست باتجربه فولاد خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد.
سیاوش یزدانی روزهای سختی را سپری می‌کند؛ او باید در شروع دوباره تمرینات برای رسیدن به ترکیب استقلال تلاش مضاعفی به کار بگیرد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب دور از جمع نفرات اصلی این تیم مقابل سالزبورگ است.
یک گل تماشایی در بازی رئال سالت لیک و اطلس اف سی در لیگ آمریکا از فاصله ۶۴ متری به ثمر رسید. آرون هررا مدافع راست رئال سالت لیک با دیدن دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود با شوتی از فاصله دور دروازه را باز کرد.
مدافع تازه وارد پرسپولیس در فاصله کوتاه ساعاتی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مجبور به گذشت از خواسته چهار میلیون دلاری از تیم چینی بگذرد.
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در دیدار مقابل هایدوک اسپلیت نیمکت‌نشین است.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در دیدار مقابل هایدوک اسپلیت نیمکت‌نشین است.
ستاره سابق تیم ملی نوجوانان ایران که از روزهای اوج خودش فاصله گرفته، درباره شرایط خود صحبت می‌کند.
خیزش گرد و خاک در بیش از ۲۰ استان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ