شورای جهانی کلیساها طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و از مجامع بین المللی خواست تا مانع رژیم صهیونیستی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی را که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، نشان دهند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار به توطئه غربی‌ها، نسبت به نزدیک شدن جهان به خطر بروز جنگ جهانی سوم هشدار داد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه جهان احتمالا در آستانه یک جنگ جهانی جدید قرار دارد، گفت: خطر رویارویی هسته‌ای در حال افزایش است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هموار کردن راه تشکیل امت واحده و زمینه‌سازی برای حکومت مستضعفین، از آرمان‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
شورای عالی فضای مجازی موضوع تصمیم گیری درخصوص ساختار کارگروه تخصصی، تقسیم کار و پیش نویس مواضع کشور در مورد مشارکت موثر در روند شکل گیری «پیمان جهانی دیجیتال» سازمان ملل متحد را ابلاغ کرد.
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان توافق میان عربستان و ایران را مثبت ارزیابی کرد.
دزفول- به منظور ارزیابی دزفول برای دریافت نشان شهر جهانی کپو، سه ارزیاب بین‌المللی شورای جهانی صنایع دستی وارد دزفول شدند.
دزفول- به منظور ارزیابی دزفول برای دریافت نشان شهر جهانی کپو، سه ارزیاب بین‌المللی شورای جهانی صنایع دستی وارد دزفول شد.
معاون صنایع دستی کشور از اعلام چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی و جهانی خبر داد گفت: ممکن است تلفیق نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی دلخوری هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
مشهد ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با ارسال مداوم سلاح به اوکراین، تنها برای یک جنگ جهانی زمینه چینی می کنند.
معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: یک بحران جدی در سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین‌المللی وجود دارد. این سازمان‌ها برای حل‌وفصل مناقشات بین‌المللی تاسیس شدند؛ اما اکنون غرب آن‌ها را به میدان جنگ بدل کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ ما طی سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که ایالات متحده با اتخاذ رویکرد یک جانبه گرایانه، صلح و امنیت جهانی را خدشه دار کرده است.
سال آینده سال ظهور ژاپن به عنوان یک بازیگر اصلی ژئوپولیتیک خواهد بود و برای اولین بار پس از چهار دهه چشم‌انداز ایران در هاله‌ای از تردید جدی قرار خواهد گرفت
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود.
دبیر شورای ورزش معاونت صدا از افتتاح «رادیو جام‌جهانی» به عنوان یک رادیوی فصلی تا پایان آذر ماه خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
بیست‌ودومین نشست جهانی شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت:سعی کرده ایم تقویم حراج را وارد تقویم شورای عالی جهانی صنایع دستی کنیم تا بدانیم سالی یک بار حراج صنایع دستی برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۵ عضو شورای بین‌المجالس جهانی (ای پی یو) را انتخاب کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ