رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های بسیار گرم که چند روز آینده نیز اعلام شده، افراد حتی الامکان نباید بین ساعات ۱۰ تا ۱۶ از منزل خارج شوند. خوردن آب و مایعات خنک مثل شربت آبلیمو و قرار گرفتن در مکان‌های خنک توصیه همگانی است. مایعات بدن باید حتما در روز‌های گرم تامین شوند.
لئو بونوچی که از یوونتوس کنار گذاشته شده، روزها و ساعاتی سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد و باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.
روزنامه الخلیج مدعی شد که طی ساعات آینده، مهدی قایدی راهی اتحاد کلباء می شود.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز گفت: با تلاش‌های انجام شده و رفع انسداد خروجی سد کرج، مشکل آب شرب برخی از مناطق تهران و کرج تا ساعات آینده برطرف می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران طی امروز و فردا صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید همراه است و دمای پایتخت در ابتدای هفته آینده کاهش می‌یابد.
از روز جمعه تا یکشنبه به ویژه امروز و در بخش‌های جنوبی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
بهادری جهرمی اعلام کرد که در جلسه امروز هیات دولت کلیاتی طرحی به تصویب رسید که طبق آن ساعات شروع به کار ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها در سال آینده تغییر می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند. سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا چند ساعت آینده آبگرفتگی‌های ناشی از باران در کلانشهر اهواز رفع می‌شود.
اعلام ساعات کاری بانک آینده در روزهای پایانی سال و نوروز
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
آسمان استان تهران در ۵ روز آینده نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران پیش‌بینی می شود.
با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی تکلیف علیرضا بیرانوند تا ساعات آینده مشخص می‌شود.
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
وزارت ارتباطات اعلام کرد اینترنت سراسری قرار نیست در ساعات آینده قطع شود و از حرف های وزیر سوء برداشت شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادعای اعمال محدودیت و قطع اینترنت در روزهای آینده را تکذیب کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی مثل مناطقی از چهارمحال و بختیاری، لرستان، بخش‌هایی از ارتفاعات جنوبی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی استان هرمزگان هم شرایط برای ابری شدن هوا و بارش‌های پراکنده فراهم خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که طی سه روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین از احتمال بازشدن مرزهای زمینی تا ساعات آینده خبر داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین از احتمال بازشدن مرزهای زمینی تا ساعات آینده خبر داد.
مسئول نظامی گردان های شهدای الاقصی اعلام کرد که در پی شهادت فرمانده این گردانها، یک عملیات انتقام جویانه انجام می دهد.
طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهر‌ها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ