آدا هگربرگ، ستاره نروژی، در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا با گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان و بالاترین دستمزد پرداختی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، رده‌بندی هافبک‌های 100 میلیون یورو به بالای فوتبال اروپا را مشخص کرد.
یوشکو گواردیول، ستاره جدید منچسترسیتی، به ترکیب گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال اضافه شده است.
منچستریونایتد گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ لیگ برتر را با شرکت آدیداس امضا کرده است.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی، پس از پیوستن به پاری سن ژرمن به گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ بایرن مونیخ تبدیل شد.
دیگو کاستا در حال حاضر گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان فوتبال جهان به حساب می‌آید.
در گذشته، شمیران روستا‌های فراوان و باغ‌های گسترده داشت و از زمان خیلی دور به خاطر اقلیم مساعد و باغ‌هایش محل استراحت و هواخوری مردم تهران بود. اما نخستین باغ‌ها و عمارت‌های ییلاقی اعیان و اشراف در نزدیکی شهر ساخته و بعد‌ها که راه‌ها امن شدند، باغ‌های متعددی در نقاط دورتر به وجود آمدند.
مائورو ایکاردی در حال حاضر گران قیمت‌ترین ماشین دنیا را خریداری کرده است؛ رولز رویس بوت تیل به قیمت ۲۳ میلیون یورو.
طبق ارزش‌گذاری سایت ترنسفر مارکت، تیم ملی ایران بعد از کره جنوبی و‌ ژاپن در رده سوم گران‌قیمت‌ترین تیم‌های آسیا قرار دارد.
رونالدو کلکسیونی از اتومبیل‌های خاص دارد، ولی یکی از آن‌ها خاص‌ترین است.
تابلو مونا لیزا گران‌ترین اثر هنری داوینچی است، که ارزش ۸۰۰ میلیون دلار دارد و متعلق به دولت فرانسه است.
بحث درباره گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه وجود داشته و پرداخت چنین قیمت‌هایی موافقان و مخالفان خودش را داشته است.
بحث درباره گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه وجود داشته و پرداخت چنین قیمت‌هایی موافقان و مخالفان خودش را داشته است.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا هفتاد هزار تماشاگر حاضر در پارک دو پررانس رو شادمان به خانه بازگرداند.
این گرانقیمت‌ترین پرنده دنیاست برای ساخت این بمب افکن بی ۲ تمام پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها شناخته شده و ناشناخته بکار رفته است. چنان این پرنده پیشرفته است که بعضی اعتقاد دارند تکنولوژی ساخت این پرنده از موجودات فرا زمینی کپی برداری شده است.
سازمان دارو و غذای آمریکا (FAD) استفاده از دارویی را در درمان هموفیلی تائید کرد که به‌گفته شرکت دارویی سازنده، این درمان تک دُزی، ۳.۵ میلیون دلار هزینه دارد.
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
سرمربی تیم ملی ایران در فهرست منتشرشده از سوی گل در رده نوزدهم گران‌قیمت‌ترین سرمربیان جام جهانی قرار گرفته است.
سایت برزیلی فهرست گرانترین بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی قطر در حالی منتشر شده است که تنها ۹ کشور از ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی قطر بازیکنانی با ارزش بازاری حدود ۸۰ میلیون یورو دارند.
اندریک فلیپه موریرا ده سوزا، ستاره 16 ساله پالمیراس، حالا به گران‌قیمت‌ترین نوجوان تاریخ فوتبال تبدیل شده است.
اندریک فلیپه موریرا ده سوزا، ستاره 16 ساله پالمیراس، حالا به گرانقیمت‌ترین نوجوان تاریخ فوتبال تبدیل شده است.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.
گران ترین اثر این حراجی به تابلوی نقاشی «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» اثر رضا درخشانی اختصاص داشت که در این دوره از حراج با دو اثر حضور داشت. تابلوی درخشانی با ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مقابل گران‌ترین‌ اثر حراجی سیزدهم به قیمت ۱۲ میلیارد تومان قرار می گیرد که متعلق به آیدین آغداشلو بود. آغداشلو در دوره قبل رکورد گرانقیمت‌ترین اثر به فروش رسیده در حراج را شکسته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ