ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان از برگزاری نشستی محرمانه با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته آینده جهت بررسی پیامدهای ناشی از ترک خدمت نظامیان صهیونیست خبر دادند.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ترک خدمت نظامیان صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی و امنیت این رژیم آسیب وارد می‌کند.
در سایه افزایش تعداد نظامیان صهیونیست که تصمیم به ترک خدمت گرفته اند، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش و در معرض خطر قرار گرفتن امنیت این رژیم هشدار داده اند.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وخیم شدن اوضاع در این رژیم و شدت گرفتن درخواست‌های نظامیان مبنی بر ترک خدمت نظامی در اعتراض به تصویب لایحه اصلاحات قضائی، واکنش نشان داد.
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، ۲ گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.
ساندرو تونالی، ستاره سابق میلان، سه روز بعد از نهایی شدن انتقالش به نیوکسل اعلام کرد که روزی دوباره به سن سیرو بازخواهد گشت.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
خدائیان از تشکیل کارگروه مشترک بین این سازمان و شورای شهر تهران برای بررسی انجام تکالیف دستگاه‌های خدمات رسان خبرداد و گفت: در صورت ترک فعل باید دستگاه‌های مربوطه به دستگاه قضائی معرفی شوند.
پروفسور احمد داووداوغلو را بسیاری ناجی اردوغان در برهه‌های مختلف ریاست وی می‌دانند؛ چه آن زمان که نخست‌وزیرش بود؛ چه زمانی که در نقش وزیر امور خارجه اردوغان خدمت می‌کرد. اما نگاهی به سابقه اردوغان نشان می‌دهد او همچون دوران فوتبالی‌اش، تک‌روی را بیشتر از همکاری تیمی و پاسکاری می‌پسندد.
مارن لوین که ۱۳ سال به عنوان به عنوان مدیر ارشد تجاری متا خدمت کرده، دوشنبه اعلام کرد که به زودی این شرکت را ترک خواهد کرد.
عمر عبدالرحمان تیم الوصل امارات را ترک کرد تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت انصراف، ترک و یا اخراج از تحصیل داشته اند از تاریخ ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) ۶ ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
بنا به گزارش نهادهای آمریکایی، تعداد استعفای افسران پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همه مسئولان تا آخر پای این مردم می‌مانیم و صحنه خدمت‌رسانی را ترک نمی‌کنیم، گفت: یک دست ما شمشیر برای مبارزه با دشمنان خارجی و یک دستمان ارمغان بازگشت به حقیقت برای فریب خوردگان داخلی است.
بلینکن در بیانیه‌ای مطرح کرد: باقر نمازی پس از ترک ایران به مقصد مسقط، در حال حاضر در ابوظبی است، با خانواده‌اش دیدار کرده و به زودی خدمات ضروری درمانی و پزشکی دریافت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان این که خدمه دو نفت‌کش یونانی در ایران بازداشت و زندانی نبودند، گفت: خدمه پیشین با هماهنگی‌های رایج، نفت‌کش را ترک کردند. درواقع موضوع مربوط به تعویض خدمه کشتی حسب پروتکل‌های دریانوردی بین‌المللی است که شرکت‌های کشتیرانی خودشان انجام می‌دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان این که خدمه دو نفت‌کش یونانی در ایران بازداشت و زندانی نبودند، گفت: خدمه پیشین با هماهنگی‌های رایج، نفت‌کش را ترک کردند. درواقع موضوع مربوط به تعویض خدمه کشتی حسب پروتکل‌های دریانوردی بین‌المللی است که شرکت‌های کشتیرانی خودشان انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ