سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
مرکز اجراییات با اسال پیامک به راننده، او را به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت کرده و باید وی در کلاس‌های آموزشی شرکت کند؛ بنابراین چنانچه فرد متخلف در کلاس‌های آموزشی شرکت کرد تعهدی مبنی بر عدم تکرار تخلف از وی اخذ می‌گردد. ولی در غیر اینصورت روی پلاک وسیله نقلیه منع خدمات ثبت می‌گردد و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براینکه خلاء قانونی و نظارتی در بحث اموال، املاک و نحوه مدیریت املاک وقفی در کشور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌سازفساد باشد، پرونده سوءاستفاده از یک ملک وقفی درشهر قزوین که برای عروس رئیس سازمان اوقاف کشور انجام شده یکی از تخلف‌هایی است که در اوقاف روی داده است.
«بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار‌ کنم؟»
ترموستات قطعه‌ای مکانیکی است که وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارد. این قطعه در سیکل تبرید سیستم تهویه ماشین، روی اواپراتور نصب می‌شود. این قطعه با اندازه‌گیری دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور، شرایط را برای حفظ دمای عملیاتی این تجهیز فراهم می‌کند. به زبان ساده اگر دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور کمتر از حد مجاز باشد، با ارسال سیگنالی دستور توقف فعالیت کمپرسور را صادر می‌کند.
مقامات آمریکایی که پولیتیکو با آنها مصاحبه کرده، یادآور شده‌اند که جنگ برای مدتی طولانی «داغ» خواهند ماند و دولت آمریکا تمایل دارد تا همچنان به ارسال سلاح و کمک به اوکراین ادامه دهد تا بلکه نیروهای روسیه تا جایی که می‌شود از قلمرو اوکراین خارج شوند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که سال بسیار دشواری پیش روی ملی پوشان است.
کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم کشورمان گفت: با صحبت هایی که با کادر فنی کردم با این موضوع کنار آمدم و همه چیز را به خدا سپردم اما نمی‌توانم بگویم که فراموش کردم.
نوشیدنی‌های سرد یا نوعی از بستنی‌های یخی ساده می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای گلو درد باشند. چرا که این نوشیدنی‌ها یا یخ‌ها می‌توانند بر بافت‌های ملتهب موثر باشد و همینطور بر روی پایانه‌های عصبی حس درد اثر مهاری داشته باشد. در واقع سرما، دمای پایانه‌های عصبی را کاهش می‌دهد و در این شرایط ارسال پیام حس درد از پایانه‌های عصبی کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد نوشیدنی‌های سرد را هنگام گلو درد ترجیح میدهند.
روزنامه جوان نوشت: چرا قاضی دادگاه و قضات دیوان عالی کشور که این حکم را تأیید کرده‌اند، باید مستندات حقوقی پرونده را کنار بگذارند و روی حدس و گمان‌های امثال شکوری‌راد پرونده را پیش ببرند؟!
یزد- رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد امسال باید در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند که ۵۰ درصد این میزان مربوط به افراد غیر تحت پوشش است.
امسال، سال عجیبی بود. بسیاری را می‌دیدی که در خیال یا اقدام رفتن بودند. درسی یا کاری، فرقی نمی‌کند. برای مهاجرت، باید حداقل یک مدرک زبان در دست داشت. آیلتس از آن مدارکی است که روی سنگ بگذاری، آب می‌شود. همه جا آن را می‌پذیرد و کارتان راه می‌افتد.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
ناکامی بایدن در برابر چالش ‌های متعدد پیش ‌روی دولت در حوزه های مختلف، باعث شده تا انتخابات میان‌دوره‌ ای امسال کنگره نسبت به سال های گذشته از حساسیت فوق العاده برخوردار باشد.
ناکامی بایدن در برابر چالش ‌های متعدد پیش ‌روی دولت در حوزه های مختلف، باعث شده تا انتخابات میان‌دوره‌ ای امسال کنگره نسبت به سال های گذشته از حساسیت فوق العاده برخوردار باشد.
خاتمی ضمن بیان اینکه همراهی نکردن مردم، دشمن را در اغتشاشات ناکام گذاشت گفت: به عنوان حوزوی باید بگوییم حوزه انقلابی بوده، انقلاب را آفریده و انقلابی خواهد ماند. نسلی که در این مدرسه و امثال این مدرسه پروریده می‌شوند، باید خود را پاسدار انقلاب بدانند و این است که اسلام را حفظ می‌کند.
حسین مرادمند روی ارسال مهدی قایدی، توانست زمینه‌ساز گل تساوی تیمش باشد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: برای امسال تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو هدف‌گذاری شده است.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ارسال جنگنده های نظامی به اوکراین روی میز قرار دارد اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ