حسین مرادمند روی ارسال مهدی قایدی، توانست زمینه‌ساز گل تساوی تیمش باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پورامینی به طور رسمی قرارداد خود را با پارس جنوبی امضا کرد و به عضویت این تیم در آمد.
حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
حسین حسینی که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اخبار و شایعات زیادی درباره آینده او وجود داشت، قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با استقلال تمدید کرد.
به نظر می رسد امیرحسین حسین زاده در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد
حسین کنعانی زادگان پس از دو فصل دوری از پرسپولیس به اردوگاه سرخ بازگشت.
در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی محمدحسین کنعانی برای فصل آینده هستند، او در گفتگو با آنتن درباره پیشنهادات خود صحبت کرده است.
حسین پورامینی خدمت سربازی خود را در پادگان سپری کرد و احتمالا شاهد بازگشت او به فوتبال باشیم.
مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.
باشگاه مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای از قطع همکاری با فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم خبر داد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بازگشت روابط تهران و ریاض را گامی مهم و به نفع منطقه و جهان اسلام خواند.
وزیر امور خارجه گفت: آقای فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشتند حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
تیم فوتسال پالما با حضور دو بازیکن ایرانی خود به مصاف تیم اینترمووی‌استار می‌رود.
سرمربی جدید تیم ملی پاراتیراندازی معرفی شد.
محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که با پشت سر گذاشتن ماجرای خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت خود، باز دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشته، از فرصت برای حضور در کربلا و حرم امام حسین استفاده کرده و راهی عراق شده است.
قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.
یزدانی و مرادمند این روزها و درست ۶ ماه پس از اعزام به خدمت به تمرینات استقلال بازگشته‌اند.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.
در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.
با وجود اینکه باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده است، اما این بازیکن را از دست نخواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ