معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان با عرضه محصولات و خدمات خود در تلاش برای رونق دادن به بازار بومی حوزه سلامت در کشور هستند.
۱۲۴ محصول فناورانه موثر و کارآمد در هوشمندسازی شهرها عرضه شد تا در صورت اتصال به بازار تقاضا؛ مدیران شهری گامی بلند به سوی داشتن شهرهای هوشمند بردارند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: در رویداد پلیس هوشمند، ۶۲ شرکت دانش‌بنیان محصولات و خدمات فناورانه خود را به نمایش گذاشته اند.
شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توانسته ۱۶ هزار و ۸۲۰ محصول فناورانه را به بازار تقاضا معرفی کند.
بر اساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر ۱۶۸۱۸ محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
بهمن دیزل در نظر دارد امپاور، فورس ۶ تن و فورس ۶ تن خوابدار را هفته آینده (۱۵ اسفند) در بورس کالا عرضه کند؛ تاریخ تحویل ۳ محصول ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
عرضه ۳ محصول از بهمن دیزل در بورس کالا؛ ۱۵ اسفند
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو از تحویل زودتر از موعد خودروهای عرضه شده در بورس کالا خبر داد و گفت: فاکتور حدود ۱۲ هزار از ۳۸ هزار دستگاه عرضه شده در بورس کالا صادر و تاکنون نزدیک به شش هزار دستگاه نیز زودتر از سررسید تعهد شده تحویل مشتریان شده است.
با هدف اثربخشی بهتر و همچنین کاهش هزینه های بازاریابی کسب و کارها، شرکت اسمارتک ۴ محصول فناورانه در بازار ایران عرضه کرد.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۸۷ محصول با تکیه بر مزیت‌های بومی عرضه شد تا نیازهای جامعه برطرف شود.
قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۲۸۰ محصول فناورانه برای توسعه صنعت پتروشیمی عرضه شد.
محصول پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو از دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۲۳ محصول برای رفع نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی عرضه شد.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۲۳ محصول برای رفع نیازهای حوزه کشاورزی عرضه شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۶۸ محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور و اتصال به بازار عرضه شد.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز چهارشنبه میزبان عرضه ۵۱۲ هزار و ۳۳۵ تن انواع کالا و محصول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ