مرکز اجراییات با اسال پیامک به راننده، او را به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت کرده و باید وی در کلاس‌های آموزشی شرکت کند؛ بنابراین چنانچه فرد متخلف در کلاس‌های آموزشی شرکت کرد تعهدی مبنی بر عدم تکرار تخلف از وی اخذ می‌گردد. ولی در غیر اینصورت روی پلاک وسیله نقلیه منع خدمات ثبت می‌گردد و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
رژیم صهیونیستی در نظر دارد بر خلاف قطعنامه‌های بین المللی اقدام به اجرای طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه‌باختری با ساخت دستکم چهار هزار واحد صهیونیست‌نشین جدید کند.
طرح جدید مقابله با خریداران اموال مسروقه پلیس پایتخت با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پلیس آگاهی تهران اجرا شد.
یک مجموعه حقوقی در فلسطین، از اقدامات اسرائیل برای شهرک‌سازی در حدفاصل شهرک ابودیس و رأس‌العامود در بخش شرقی قدس اشغالی، خبر داد.
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کرده‌ایم، یادآور شد: این دستورالعمل به شهرستان‌های استان ارسال و کارکنان و پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب نیز توجیه شده‌اند.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
دولت می‌تواند دوره‌های آموزش همگانی را برای همه افراد هفت تا پنجاه سال مطابق احکام قانون و متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها برگزار نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا از اجرایی شدن طرح گواهینامه آسان برای موتورسواران از ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: بنا داریم این موضوع را نهایتاً از ۲۰ فروردین‌ماه سال جدید اجرایی کنیم.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
توضیحات محمد طاهر رحیمی کارشناس سیاست گذاری اقتصادی در خصوص برنامه بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را مشاهده می‌کنید.
یک کارشناس مالیه و اقتصاد شهری گفت: اینکه شهرداری با گران کردن بهای خدمات بهشت زهرا (س) و اخذ هزینه جدید برای نگهداری قبور که کاملا تحت اراده و مدیریت شهرداری است زمینه دفن بخشی از متوفیان را در آرامستان‌های حاشیه تهران فراهم کند موضوعی نیست که قابل انکار باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
مرحله جدید طرح ناظر یک و ارسال پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها توسط پلیس آغاز شده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروی هایما هم‌زمان با ارایه محصول جدید هایما ۸S به بازار اجرا می‌شود، گفت: پیرو نتایج مثبت حاصل شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
پس از این استعفا، ایتارو ناکامورا بلندپایه‌ترین مقامی خواهد بود که در ارتباط با ترور شینزو آبه کناره گیری کرده است. او در یک کنفرانس خبری گفت: «در فرآیند راستی‌آزمایی طرح امنیتی جدید، متوجه شده‌ایم که وظایف امنیتی ما نیاز به شروعی تازه دارد».
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ