سخنگوی وزارت صمت گفت: برای امسال تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو هدف‌گذاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
«بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار‌ کنم؟»
نخست وزیر لهستان می‌گوید که این کشور به اندازه کافی جنگنده اف-۱۶ و سامانه پدافندی پاتریوت ندارد تا به اوکراین ارسال کند اما سایر کشورها باید بی‌درنگ این کار را انجام دهند!
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا موافقت خود را با آموزش اوکراینی ها برای کار با جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام کرد.
وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.
مهدی تارتار می‌گوید مصدومان پرتعداد ذوب آهن باعث شده‌اند که او در طول این فصل شرایط روحی خوبی نداشته باشد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که سال بسیار دشواری پیش روی ملی پوشان است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم کشورمان گفت: با صحبت هایی که با کادر فنی کردم با این موضوع کنار آمدم و همه چیز را به خدا سپردم اما نمی‌توانم بگویم که فراموش کردم.
چه کسی باید یقه این داورها را بگیرد؟ آقای اکرمی، بازی برده من را با جایگیری بچگانه‌ات مساوی کردی.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آمریکا تصمیم به ارسال جنگنده به اوکراین دارد، پاسخ داد: «نه».
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای تیم ملی فرنگی عنوان کرد: تیم ملی باید سال 2022 در بلگراد قهرمان جهان می‌شد که این اتفاق نیفتاد، شما امسال باید قهرمان جهان شوید.
یزد- رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد امسال باید در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند که ۵۰ درصد این میزان مربوط به افراد غیر تحت پوشش است.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری تاکید کرد که برخلاف سال گذشته در قرعه‌کشی لیگ برتر امسال توازن قدرت اتفاق افتاده است.
سازمان‌های اموال تملیکی، گمرک، بنادر و دستگاه‌های دیگر باید ضمن آسیب‌شناسی مشکلات موجود پیشنهادات خود را در دو حوزه مسائل عمومی و تخصصی به دادستانی ارائه تا تدابیر لازم اندیشیده شود و در صورت نیاز به نهادهای قانونگذار و سران قوا منعکس شود.
زن همسرکش از قصاص نجات یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ