صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال مراسم عزاداری عاشورای حسینی در کنار کاخ سفید، برگزار شد و تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب داشته است.
عکس منتشر شده از آنچه اولین تصویر علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شده که بازتاب گسترده ای داشته است.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده و بازتاب فراوانی داشته است. برخی می گویند این پل عابر به خاطر بی حجابی تعطیل شده است!
سفر مظفرالدین شاه به فرنگ در سال ۱۹۰۵ میلادی در مجله‌های فکاهی اروپا بازتاب زیادی داشت
وب‌سایت رکورد در صفحه اول خود اتفاقات چند ثانیه پس از سوت پایان دربی تهران را به تصویر کشیده است.
فارس نوشت: در تصاویر منتشر شده از پهپاد جدید هوانیروز ارتش به نظر می‌رسد با توجه به ابعاد، پوشش کامل موتور و عدم مشاهده ورودی هوا شاهد استفاده از موتور الکتریکی در این پهپاد هستیم. موتور‌های الکتریکی در کاهش صدای تولیدی و بازتاب حرارتی نسبت به موتور‌های درون‌سوز برتری دارند و به سخت‌تر کشف شدن پهپاد کمک می‌کنند. این پهپاد قابلیت نصب بر روی بالگرد‌ها را دارد.
تصاویری از علی دایی در جام اسطوره های THE BEST 2022 در کنار کاپیتان زنان آمریکا بازتاب چشمگیری داشته است.
آسوشیتدپرس اخیرا تصاویری از چند جنگجوی کی‌یف در دونتسک را منتشر کرده که در یکی از آنها، یک نظامی با نشان داعش روی بازوی چپش دیده می‌شود. این اخبار به صورت ویژه توسط رسانه‌های روس مورد بازتاب قرار گرفته است.
اتحادیه جهانی کشتی اخبار و تصاویر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ایران را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام بازتاب داد.
اتحادیه جهانی کشتی اخبار و تصاویر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ایران را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام بازتاب داد.
اتحادیه جهانی کشتی اخبار و تصاویر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ایران را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام بازتاب داد.
سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند.
شادی سوفیان بوفال با مادرش پس از حذف تیم ملی پرتغال بازتاب زیادی داشته است.
تصویر اقدام بازیکنان تیم ملی پیش از بازی برابر انگلیس بازتاب زیادی داشت.
وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی فولاد خوزستان روز گذشته بازداشت شد.
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
بسیاری از رسانه‌های جهان به موضوع بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داده اند که مرور آن خالی از لطف نیست
الجزیره در انتشار بازتاب خبر هک تلفن رئیس موساد، عکسی را منتشر کرد که بر آن نوشته است: دندانهایت را مسواک بزن. هکرها با هک تلفن رئیس موساد تصویر دندان هایش را منتشر کردند.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.
هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است. تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ