ویدئویی از ورود یک داماد فیلیپینی به مراسم عروسی با همراهی چند ربات در حال رقص توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ربات‌ها چند شخصیت فیلم‌های هالیوودی و انیمه‌های ژاپنی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
با استفاده از ربات‌های هوشمند تمیزکننده، بام خانه‌ی خدا تمیز شد.
ربات‌های حیوانی خارق العاده برای کمک به انسان ساخته می‌شوند.
۹ ربات انسان‌نمای مجهز به هوش مصنوعی در اولین کنفرانس خبری جهان با شرکت ربات‌های انسان‌نمای اجتماعی شرکت کردند.
ربات‌های هوش مصنوعی «دیپ مایند» DeepMind زیر نظر شرکت گوگل در بازی فوتبال در مقابل حریف تکل می‌زنند، گل به ثمر می‌رسانند و پس از زمین خوردن برمی‌خیزند. محققان هوش مصنوعی ابتدا از موتور فیزیکی پیشرفته Mujoco DeepMind برای آموزش نسخه‌های مجازی ربات‌ها استفاده کردند. ربات‌های شبیه‌سازی شده در صورت گل زدن پاداش می‌گرفتند پس از توانمند شدن آن‌ها مهارت‌ها به ربات‌های اصلی منتقل شد و آن‌ها در زمین فوتبال مقابل هم قرار گرفتند.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
پلیس نیویورک رسما شروع به استفاده از ربات‌ها برای گشت زنی در خیابان‌های شهر کرده است.
اگرچه مهارت‌های فوتبالی دریبل‌بات در سطح لیونل مسی، فوتبالیست مطرح آرژانتینی، نیست، اما توانایی حمل توپ در زمین‌های مختلف شنی، سنگریزه ای، گلی و برفی را دارد. همچنینی، این ربات در صورت زمین خوردن به لطف سامانه ریکاوری خود توانایی برخاستن و ادامه حمل توپ را دارد.
در حال حاضر، ربات‌های واقعی روزبه‌روز در دنیای واقعی محبوب‌تر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند گفتار و حالت‌های چهره انسان را با دقت وهم‌آوری تقلید کنند.
در خیابان‌های چین ربات‌ها گذرنامه کویید عابران را چک می‌کنند.
یکی از نگرانی‌های بزرگ بشر همواره توسعه بیش از حد هوش مصنوعی و از کنترل خارج شدن روبات‌ها بوده است. در اوج چنین نگرانی‌هایی، یک روبات با بهره از هوش مصنوعی (AI) مشغول بازی با یک انسان است. نتیجه بازی را خودتان در ویدئوی زیر تماشا کنید./همشهری آنلاین
سازندگان اورکا ۱ می‌گویند: این ربات‌ها کف دریا را لمس نمی‌کنند. ما در حال طراحی ناوگانی از وسایل نقلیه رباتیک زیر آب هستیم که به کشتی متصل نیستند. آن‌ها با بستر دریا تماس ندارند و در بالای آن شناور می‌شوند.
سامسونگ اخیرا نحوه مونتاژ گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را به کمک ربات‌ها به اشتراک گذاشته است. این ویدئو به جزئیات نحوه ساخت دستگاه‌های تلفن همراه در کارخانه ‌می‌پردازد.
محققان آزمایشگاه گوگل اخیراً مهارت‌های جدیدی را از ربات خود به نمایش گذاشته اند که نشان می‌دهد نسبت به سایر ربات ها، بیشتر مانند انسان عمل می‌کند.
سگ‌های رباتیک و ربات‌های لجستیکی ازجمله فن اوری‌های حاضر در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در چین هستند.
نیروی فضایی ایالات متحده اخیراً سگ‌های رباتیکی را برای گشت زنی در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال مورد آزمایش قرار داده است. این ربات‌ها برای انجام گشت‌زنی، صرفه جویی در زمان و کمک به انسان‌ها در نظر گرفته شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ