مهاجم جدید فولاد خوزستان انگیزه فراوانی برای زدن گل اول تیمش در دیدار با صنعت نفت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریا برزگر در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.
ویدئویی از ورود یک داماد فیلیپینی به مراسم عروسی با همراهی چند ربات در حال رقص توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ربات‌ها چند شخصیت فیلم‌های هالیوودی و انیمه‌های ژاپنی هستند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
مهاجم گلزن مس کرمان با انگیزه‌ای متفاوت آماده جدال با تراکتور خواهد شد.
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپوليس در دیدار فردا می‌گوید.
گلر پرسپولیس بعد از ثبت صدمین کلین شیت خود با پیراهن این تیم، اکنون چشم به تداوم صدرنشینی در جدول فردی گلر‌ها دارد.
وحید‌ امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیست امیر قلعه نویی امیدوار به پیدا کردن فرصت دوباره در پیراهن تیم ملی است.
آقای گل مس کرمان از انگیزه‌های تیمی‌اش برای موفقیت می‌گوید و مدعی است شاید کفش طلا افتخاری رویایی باشد، اما اولویت او موفقیت نارنجی‌پوشان خواهد بود.
بخش‌های کوتاهی از مصاحبه اسحاق جهانگیری با آگاهی نو منتشر شده است که در آن جهانگیری به قصد خود برای کناره‌گیری از معاونت ریاست‌جمهوری پس از انتخابات ۹۶ اشاره کرد: به آقای روحانی گفتم شما یک معاون اول دیگری بگذارید، من نمی‌خواهم معاون اولی را ادامه بدهم. ایشان هم به من گفت شما کم‌انگیزه شدید. در همان دو، سه ماه بعد از انتخابات تا آغاز دولت دوازدهم بحث معاون اول شد و اقداماتی شد که خود ایشان هم دید من دیگر آن جهانگیری انگیزه‌دار نیستم.
عارف رستمی به عنوان آقای گل کنونی لیگ برتر با انگیزه متفاوتی برابر ذوب آهن حاضر خواهد شد تا توانایی خود را به کادرفنی حریف نشان دهد.
نساجی بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک و با روحیه‌ای مناسب آماده جدال با استقلال خواهد بود و حمید مطهری امیدوار است اولین امتیاز دوران سرمربی‌گری خود را مقابل این حریف آماده کسب کند.
مدافع میانی استقلال امیدوار است بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند شرایط بازگشت به ترکیب را فراهم سازد.
سرمربی سپاهان انگیزه‌های مضاعفی برای پیروزی در دربی اصفهان دارد.
شاگردان محمد ربیعی و مهدی تارتار در یکی از دیدارهای پراهمیت هفته هجدهم لیگ برتر در رفسنجان با هم روبرو شدند.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مصاف دوباره امیر قلعه‌نویی در نقش جهان مقابل تیم سابقش سپاهان است.
سه بازیکن نساجی با سابقه حضور در ترکیب پرسپولیس از انگیزه بالایی برای رقابت مقابل شاگردان یحیی گل محمدی برخوردار هستند.
سعید مهری از جمله بازیکنانی است که این روزها با جدیت فراوان تمرینات خود را با استقلال دنبال می‌کند.
مهاجم تیم ملی امیدوار است در سومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش فرصت حضور در ترکیب و گلزنی را به دست بیاورد.
مدیر مرکز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع امام حسین گفت: ظهور اجتماعی صرفاً به معنای تظاهرات و اعتراض در کف خیابان نیست. ظهور اجتماعی می‌تواند در رسانه یا از اقدامات دانشجویی باشد.
جدا از بحث‌های فوتبالی و اعتباری که آقای گل لیگ بدست خواهد آورد، انگیزه‌های مالی هم در این موضوع دخیل است و مهاجم گلزن پرسپولیس می‌خواهد از این فرصت به نحو احسن استفاده کند.
مهدی تارتار امیدوار است سومین برد خود مقابل استقلال را کسب کند.
رامین رضائیان که در آستانه جام جهانی نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده در اولین بازی فصل نمایش بسیار خوبی در مصاف با استقلال ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ