رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در همان بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را اختلاف بر سر مسائل شخصی اعلام کرد و هم‌اکنون با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۳۰ مردادماه با میانگین ۸۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۹ مرداد با میانگین ۹۹ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۴ مرداد ماه با میانگین ۷۴ در وضعیت قابل قبول است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۳ مرداد با میانگین ۷۶ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هجدهم مرداد با میانگین ۸۴ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: هر ۲ ملی پوش کشورمان امروز عملکرد قابل قبولی داشتند و امیدوارم فردا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز نوزدهم تیرماه با میانگین ۷۱ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.‌
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و هشتم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۸ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
با مرگ مرد نمایشگاه‌دار، پرونده مرد آتش‌افروز وارد مرحله جدیدی شد و او تحت بازجویی قرار گرفت. متهم به قتل انگیزه‌اش را از این جنایت آتشین، دخالت‌های مرد همسایه عنوان کرد و گفت: رستوران کبابی دارم سال‌هاست که با قربانی همسایه هستم او مدام در کارهایم دخالت می‌کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز نهم اردیبهشت ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
باربد گفت: باور کنید من قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به‌صورت هاشم بزنم، اما او صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن به گردن هاشم برخورد کرد. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.
مرد جوان گفت: مدتی بود با دختر جوانی آشنا شده بودم که شقایق به این ماجرا پی برد. سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. شقایق زن دوم من بود و گمان می‌کرد می‌خواهم زن سوم بگیرم به همین خاطر مدام تماس‌های تلفنی مرا چک می‌کرد.
پیکر این مرحوم امروز از ساعت ۱۰ صبح از مقبل منزل پدری‌اش واقع در انتهای خیابان استاد جعفری، محله ابوذر، کوی آذربایجان به سمت گلستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ روز شنبه در مسجد نظیر وندی واقع در خیابان دکتر قریب (کوی فیروز)، روبروی پارک آنا برگزار خواهد شد.
پیکر هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی توسط نگهبانان محل پیدا شد که در بررسی اولیه مشخص شد به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سیزدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۲ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و سوم دی ماه با میانگین ۷۴ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز دوم دی‌ماه با میانگین ۸۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
هانیه رستمیان گفت: برای قول مدال دادن در المپیک زود است، تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: زنان پیش از انقلاب در ۷ رشته ورزشی فعالیت داشتند اما امروز در ۳۸ رشته فعال هستند و تعداد زنان مدال آور با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
قهرمان پیشین کشتی آزاد جوانان جهان پیش‌بینی کرد، چهار کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان شانس دستیابی به مدال طلا در پیکارهای جهانی پیش رو را دارند.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ