قهرمان دوچرخه سواری آسیا می گوید بدون داشتن دوچرخه تخصصی شخصی به بام قاره کهن رسیده، در حالی که رقبایش از تجهیزات بسیار بهتری برخوردار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گم‌شدن گنج‌خانلو البته در دنیای حرفه‌ای ورزش معنای دیگری دارد: اقدام برای پناهندگی. دقیقا به همین دلیل است که حالا مسئولان ورزش ایران نگران شده و به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده، این ورزشکار ۲۶‌ساله را پیدا کنند
محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم ملی ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، به گفته رئیس فدراسیون، وسایل خود را جمع کرده و از هتل محل اقامت در اسکاتلند گریخته است. او احتمالا به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده خواهد شد. این آخرین تصویر گنج‌خانلو در این مسابقات است
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده
محمد گنج‌خانلو نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان اسکاتلند بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان در مسابقات تایم تریل قهرمانی جهان در گلاسکو در رده شصت و ششم ایستاد.
فرانک پرتو آذر رکابزن ملی پوش کشورمان در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در رده سی‌وسوم قرار گرفت.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهانی از پنج روز قبل آغاز شده و پاسپورت و روادید محمد گنج خانلو و رئیس فدراسیون به ایران رسید تا نمایندگان کشورمان امشب تهران را به مقصد گلاسکو ترک کنند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به ما اعلام کردند ویزای انگلیس برای گنج خانلو صادر شده اما هنوز به دست‌مان نرسیده و همچنان منتظریم.
در فاصله دو روز مانده به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست جهان در اسکاتلند گنج خانلو تنها نماینده ایران در این بخش به دنبال صادر نشدن ویزا حضور در این رویداد را از دست داد.
نماینده سنگین وزن کاراته کشورمان، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش پیست مردان با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش پیست مردان با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید.
طلسم حضور دوچرخه سواران ایران در مسابقات قهرمانی جهان شکسته شد تا دوچرخه سواری کشورمان پس از ۹ سال یک نماینده در مسابقات قهرمانی جهان و آن هم در رشته پیست داشته باشد.
محمد گنج خانلو در ماده اسکرچ دوچرخه‌سواری پیست آسیا صاحب مدال طلا شد.
محمد گنج‌خانلو به مدال طلای رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا دست یافت.
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
چهارمین و آخرین مرحله تور دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه با کسب رتبه هفتمی گنج خانلو برگزار شد.
طبق اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری محمد گنج‌خانلو با کسب بیشترین امتیاز رنکینگ در سال ۲۰۲۲، بهترین رکابزن ایران انتخاب شد.
شیمیدان‌ها این روز‌ها بیش از پیش به بازیافت سیم‌کارت‌های قدیمی و دور ریخته شده می‌اندیشند و هدفشان از این کار، استفاده مجدد از بخش‌های این سیم کارت‌ها، نه در حیطه الکترونیک، بلکه در صنعت داروسازی است. سیم‌کارت‌ها دارای قطعات ریزی از نیکل، مس، نقره و طلا هستند و حالا محققان امپریال کالج لندن و دانشگاه کالیاری ایتالیا راهکاری آسان برای استخراج طلا از این زباله‌های الکترونیکی و استفاده مجدد از آن در فرآیند‌های شیمیایی برای تولید دارو یافته‌اند.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هر قدمی که برای برگزاری انتخابات فدراسیون برداشتیم را به اطلاع اتحادیه جهانی رساندیم و فقط منتظر تاریخ انتخابات هستیم.
منابع لبنانی اعلام کردند که اخباری که از آزادی قریب الوقوع هانیبال قذافی حکایت دارد، صحت ندارد.
از میان ۵ نماینده ایران، محمد گنج خانلو به مدال طلا رسید و دونده‌های الجزایر و امارات دوم و سوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ