سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که این کشور آمادگی دارد که هر زمان که آفریقا به کمک نیاز دارد وارد عمل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه چین می‌گوید که روابط پکن و مسکو از ائتلاف‌های نظامی بیشتر بوده و اساسا با روابط کشورهای ناتو تفاوت دارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که چین بالن جاسوسی به حریم هوایی آمریکا ارسال نکرده است.
دولت چین در راستای سیاست توسعه مساوات‌طلبانه در عرصه جهانی، روز شنبه نشست «تیان‌جین» موسوم به داووس تابستانی را با میزبانی از نخست وزیران چهار کشور مختلف آغاز می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی وی، واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه چین تأکید کرد که طرف چینی از بلینکن خواست تا به اصل چین واحد پایبند باشد و از استقلال تایوان حمایت نکند.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که روابط این کشور با روسیه ظرفیت زیادی برای توسعه دارد.
دولت چین اعلام کرد که احتمال اندکی برای دیدار وزیر دفاع این کشور و آمریکا وجود دارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: هیچکس حق اظهارنظر غیر مسئولانه در خصوص همکاری نظامی چین و روسیه ندارد.
نخست وزیر چین با بیان اینکه قاره آسیا باید به دور از آشوب و درگیری باقی بماند، تأکید کرد که پکن مخالف شکل گیری جنگ سرد است.
وزیر خارجه چین اعلام کرد روابط میان مسکو و پکن می تواند نمونه ای از روابط مثبت میان قدرت های جهان باشد.
پکن با بی‌اهمیت جلوه دادن اخبار درباره لغو سفر از پیش ‌برنامه‌ریزی‌شده وزیر خارجه آمریکا به چین، اعلام کرد که این سفر هرگز به طور رسمی اعلام نشده بود.
وزیر خارجه چین اعلام کرد از آنجایی که آمریکا، چین را رقیب اصلی خود می‌داند و سیاست‌ مهار، سرکوب و تحریک را در پیش گرفته، روابط دو کشور با مشکلات جدی روبرو است.
وزارت دفاع چین بر این باور است که واشنگتن درباره «تهدید از جانب چین» عامدانه غلو می‌کند تا از آن به عنوان بهانه‌ای برای افزایش بودجه نظامی خود و سلطه بر جهان استفاده نماید.
رئیس‌جمهور چین تأکید کرد که بخش انرژی هسته اصلی همکاری روسیه و چین است و این همکاری‌ها علی‌رغم چالش‌های خارجی همچنان ادامه دارد.
وزیر دفاع چین در جریان دیدار با همتای آمریکایی خود، گفت که واشنگتن سیاست «چین واحد» را مخدوش کرده و با عرضه سلاح به تایوان، به تشدید تنش در این تنگه دامن زده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی گفت که روابط این کشور با ایران مطابق قوانین بین‌المللی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی گفت که روابط این کشور با ایران مطابق قوانین بین‌المللی است.
وزارت امور خارجه چین می‌گوید که آمریکا باید رویکرد خود در قبال این کشور را تغییر داده و از موضع قدرت با پکن برخورد نکند.
وزارت خارجه چین با اعلام سفر دبیر شورای امنیت ملی روسیه به این کشور، از برگزاری‌های نشست‌ها و رایزنی‌های امنیتی بین دو کشور خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر به دولت آمریکا هشدار داد از ارسال سیگنال های محرک به جدایی طلبان تایوان دست بردارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد ناتو در تلاش برای انتشار ذهنیت دوران جنگ سرد است.
وزیر امور خارجه تایوان گفت: «من نگرانم که چین واقعاً جنگی را علیه تایوان آغاز کند، اما آن چه که در حال حاضر پکن انجام می‌دهد، تلاش برای ترساندن ما است و بهترین راه رویارویی با این قضیه این است که به چین نشان دهیم که ما نمی‌ترسیم».
پکن با احضار سفیر آمریکا، سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان را «تحریک آمیز» خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ