دولت چین در راستای سیاست توسعه مساوات‌طلبانه در عرصه جهانی، روز شنبه نشست «تیان‌جین» موسوم به داووس تابستانی را با میزبانی از نخست وزیران چهار کشور مختلف آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وسلی ننکا، مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس پیش فصل متفاوتی را پشت سر گذاشته است.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
محمدرضا خالدآبادی می‌گوید از انتخاب داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای تیم امید خیلی خوشحال شده است.
مربی گلرهای هوادار بعد از پایان کار خود در این تیم احتمالا راهی تیم فوتبال امید ایران شود.
احمد داوود اوغلو اعلام کرد که حاضر است در ازای افزایش آرای قلیچدار اوغلو از معاونت او کناره گیری کند.
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.
خورشت داوود پاشا یک غذای ترکیه‌ای است که شباهت بسیاری به فسنجان دارد.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
مجیدرضا حریری گفت: بنا به گفته مسوول تفحص مجلس، اتاق ۷ هزار میلیارد تومان در بانک سپرده دارد، بنا به صورت‌های مالی خودشان می‌گویند ۲ هزار میلیارد. خب از این ۲ هزار میلیارد که چندین میلیون دلار می‌شود مثلا ۵۰ هزار دلار خرج کنید و به اجلاس داووس بروید و ۵۰ هزار دلار دیگر خرج کن و در اجلاس‌های بین‌المللی برو و صدای بخش خصوصی باش. بگو من چرا نمی‌توانم کشتی روی آب داشته باشم و محموله‌ام را روی آب می‌گیرید؟ چرا حق ندارم کشتی‌ام را به عنوان کالای ایرانی بیاورم؟
در حالی یکی از محورهای مهم اجلاس پنج روزه امسال داووس، «نابرابری جنسیتی» بود که خبر حضور بیش از یکصد روسپی و کارگر جنسی در اجلاس، رسانه ها و مردم جهان را شوکه کرد.
رهبران مجمع جهانی اقتصاد در بحبوحه ترس از این که جهانی شدن در حال افول نهایی می‌باشد ادعای جهانی شدن را مطرح می‌کنند.
رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به موضع گیری مداخله‌جویانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به موضع گیری مداخله‌جویانه علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
وزیر خارجه عراق با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در حاشیه نشست داووس گفتگو کرد.
وزیر خزانه داری آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد با معاون نخست وزیر چین دیدار و رایزنی خواهد کرد.
جواد محمدی بعد از گلزنی مقابل چادرملو به سمت نیمکت تیم‌شان رفت و داوود فنایی را در آغوش گرفت.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، داوود جعفری از رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه تشییع شد.
فنایی، مربی گلرهای هوادار به شیوه‌ای خاص سه دروازه‌بان تیمش را آماده بازی سپاهان می‌کند.
فرمانده کل ارتش گفت: دوره دافوس در حرکت آینده ارتش و نظام و انقلاب تأثیر بسیار دارد و باید با این نگاه به این دوره نگاه کرد و برای ثانیه‌ها و لحظه‌های آن برنامه داشت و از آن استفاده کرد.
شهردار منطقه ۵ طی یادداشتی آموزه اصلی حادثه سیل امامزاده داوود(ع) را حس همدلی و سرعت بالای خدمت رسانی در بحران عنوان کرد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور گفت: تردد در همه محور‌ها به شکل مناسب انجام می‌شود. همچنین محور‌های شمالی کشور فاقد مداخلات جوی هستند.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بسته شدن محور امامزاده داوود (ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته خبر داد.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ